07-08-2018 21:45
Nie mogę otrzymywać przelewów blikiem, ponieważ gdy chcę dodać numer telefonu, wyskakuje mi informacja ’nie udało się dodać numeru telefonu do przelewów BLIK’. Problem zgłoszony wczoraj rano i do tej pory tego nie naprawiono. Nie wierzę, że tyle czasu zajmuje naprawa takiej głupoty. Ile można jeszcze czekać?
08-08-2018 15:32 | Edytowano: 08-08-2018 15:33
Obecnie usługa działa prawidłowo. Napisz proszę, czy ten komunikat dalej u Ciebie się pojawia?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |