Płatności

Odpowiedz

Promocja "Moneyback 5% za transakcje BLIK"

Witam,

Od 12.02.2018 bank uruchomił promocję "Moneyback 5% za transakcje BLIK", w której zgodnie z regulaminem, moneyback miał zostać wpłacony wczoraj tj. 10.08.2018.

Czy bank zrealizował wypłaty w tym terminie, czy jest z tym jakieś opóźnienie?

Nigdy nie było żadnych problemów z terminowością wypłat promocji w ING, tym razem jednak na innych forach mnożą się pytania z tym związane, ponieważ nikt moneybacku nie dostał.

Pozdrawiam
Marcin
Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 1 z 2 (7 299 wyświetleń)

Re: Promocja "Moneyback 5% za transakcje BLIK"

Jeżeli spełniłeś wszystkie warunki, które są opisane w regulaminie a pieniądze nie wpłynęły na Twoje konto objęte promocją zgłoś to nam:

  • przez usługę Moje ING - po zalogowaniu wybierz zakładkę Wiadomości,
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 62/ 800 163 012. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00.

Możesz w tej sprawie podejść również do dowolnego oddziału banku.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (7 249 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy