Płatności

Odpowiedz

Promocja "Moneyback 5% za transakcje BLIK"

Witam,

Od 12.02.2018 bank uruchomił promocję "Moneyback 5% za transakcje BLIK", w której zgodnie z regulaminem, moneyback miał zostać wpłacony wczoraj tj. 10.08.2018.

Czy bank zrealizował wypłaty w tym terminie, czy jest z tym jakieś opóźnienie?

Nigdy nie było żadnych problemów z terminowością wypłat promocji w ING, tym razem jednak na innych forach mnożą się pytania z tym związane, ponieważ nikt moneybacku nie dostał.

Pozdrawiam
Marcin
Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 1 z 2 (5 419 wyświetleń)

Re: Promocja "Moneyback 5% za transakcje BLIK"

Jeżeli spełniłeś wszystkie warunki, które są opisane w regulaminie a pieniądze nie wpłynęły na Twoje konto objęte promocją zgłoś to nam:

  • przez usługę Moje ING - po zalogowaniu wybierz zakładkę Wiadomości,
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 62/ 800 163 012. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00.

Możesz w tej sprawie podejść również do dowolnego oddziału banku.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (5 369 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Odpowiedź Rzecznika Finasowego w sprawie przedłużenia stałej stopy

Zatem stanowisko RF sie nie zmienilo, jakis czas temu otrzymalem ponizsza odpowiedz:

 

"Z powyższego wynika, że to kredytobiorca decyduje na jaki okres zamierza skorzystać z wakacji kredytowych. Bank po

...

19-08-2022
Re.: Odpowiedź Rzecznika Finasowego w sprawie przedłużenia stałej stopy

Dziś też otrzymałem aktualizacje stanowiska od rzecznika  W treści otrzymanego pisma zawarte jest stanowisko:

 

Jak słusznie zauważył Pan we wiadomości mailowej przesłanej do Rzecznika, zgodnie z
treścią

...

19-08-2022
Re.: Odpowiedź Rzecznika Finasowego w sprawie przedłużenia stałej stopy

W załączniku druga strona. Chodziło o to, że ING uniemożliwia złożenie kolejnych wniosków gdy zawnioskowałem o 4 miesiące w bieżącym roku.

19-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy