06-06-2017 23:32
Wypłata waluty EUR w bankomacie Euronet odbywa się na zasadzie podwójnego przewalutowania, z rachunku prowadzonego w Euro kartą Mastercard wydaną do transakcji w walucie obcej. Kwota pobrana 100 Euro kwota transakcji: 439,26 PLN gdzie tu logika? Po co rachunek w walucie Euro wyplata w Euro a kięgowana jest kwota 439,26 PLN. O co chodzi?
07-06-2017 18:57
Rozliczenie tej transakcji nie jest zależne od nas, ale od właściciela sieci bankomatów EURONET. Na potwierdzeniu wypłaty z Euronetu znajduje się adnotacja:
"Zdecydowałem się skorzystać z wypłaty EUR po kursie ustalonym przez E360F i oświadczam, że nie będę zgłaszać wobec wydawcy karty i organizacji płatniczej pod której auspicjami wydana jest karta roszczeń dotyczących tej transakcji. Regulamin dostępny jest na ekranie oraz na stronie www.euronetpolska.pl."
"Wypłata realizowana jest bez opłat przez EURONET i dostępna wyłącznie dla kart wydanych w Polsce i rozliczanych w PLN."
Powyższe informacje przepisałam dla Ciebie z pokwitowania, które wydrukowałam z bankomatu sieci EURONET.
14-07-2017 08:48
Z uwagi na nową funkcjonalność chciałbym wrócić do tematu i zapytać,
mając konto w Euro i kartę z ROR połączoną z nim, jak wygląda sprawa wypłat w bankomatach EuroNet?
Czy wypłacając w tej waludzie pieniądze zostaną pobrane z konta walutowego czy z podstawowego PLN?
15-07-2017 08:23
Jeżeli korzystasz z karty wielowalutowej i zdecydujesz się wypłacić EUR mając już u nas konto w EUR to pieniądze zostaną automatycznie pobrane z tego włanie konta. Jeżeli wybierzesz walutę EUR, a na tym koncie gotówki nie będzie to pieniądze spóbujemy pobrać z konta w PLN. Prowizja w tym przypadku może zostać naliczona po stronie Euronetu i to z nimi należy się kontaktować, aby ustalić wysokość ewentualnej prowizji..
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |