Odpowiedz

błąd przetwarzania danych - wpłata BLIK

Podczas wpłaty we wpłatomacie Planet Cash za pomocą kodu BLIK pojawił mi się komunikat o błędzie przetwarzania danych i urządzenie połknęło wpłacane pieniądze. Po zgłoszeniu na infolinii dostałem numer zgłoszenia z informacją, że zostanie rozpatrzone w prawie 3 TYGODNIE!!!! Nie po to korzystam z wpłatomatu, żeby czekać aż tak długo. Rozumiem, że musicie to sprawdzić, ale jeśli tyle muszę czekać, to jest stanowczo zbyt długo i nie do zaakceptowania.

Odpowiedz
0 Lajków
snurp2000
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
25-11-2020
Wiadomość 1 z 4 (396 wyświetleń)

Re: błąd przetwarzania danych - wpłata BLIK

Prosimy, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażemy go do odpowiedniego zespołu z prośbą o jak najszybsze zajęcie się sprawą. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Moderator
Moderator icon
496
127
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (394 wyświetleń)

Re: błąd przetwarzania danych - wpłata BLIK

Dzięki, ING zajął się moją sprawą szybko i skutecznie jak dotąd.

Duży Lajk dla ING!

Odpowiedz
0 Lajków
snurp2000
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
25-11-2020
Wiadomość 3 z 4 (355 wyświetleń)

Re: błąd przetwarzania danych - wpłata BLIK

Dziękujemy Emotikon: Szczęśliwy Cieszę się, że sprawa szybko się wyjaśniła 👍


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
287
73
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (353 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt inwestycyjny dla branży fryzjerskiej z gwarancją de minimis

Witam serdecznie,

 

Czy branża fryzjerska (PKD 96.02.Z) jest wykluczoną/ zagrożoną branżą dla banku ING ?

Czy w przypadku, gdy zabezpieczeniem kredytu inwestycyjnego na konkretny cel (nieruchomość) jest

...

28-01-2021
Re.: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

Wczoraj na czacie dostałam informację, że wniosek jest procesowany i do 10 dni pieniądze zostaną uruchomione, ale dzisiaj jeszcze kwota wypłaconych środków mi się nie zwiększyła. W moim przypadku term

...

28-01-2021
Re.: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

Mogę zapytać czy wnioskowana transza została uruchomiona? Ja składałem wniosek 19 stycznia i jeszcze nie uruchomili transzy. Na infolinii dziś dostałem info, że wniosek oczywiście jest, te informacje ...

28-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy