Odpowiedz

błąd przetwarzania danych - wpłata BLIK

Podczas wpłaty we wpłatomacie Planet Cash za pomocą kodu BLIK pojawił mi się komunikat o błędzie przetwarzania danych i urządzenie połknęło wpłacane pieniądze. Po zgłoszeniu na infolinii dostałem numer zgłoszenia z informacją, że zostanie rozpatrzone w prawie 3 TYGODNIE!!!! Nie po to korzystam z wpłatomatu, żeby czekać aż tak długo. Rozumiem, że musicie to sprawdzić, ale jeśli tyle muszę czekać, to jest stanowczo zbyt długo i nie do zaakceptowania.

Odpowiedz
0 Lajków
snurp2000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
25-11-2020
Wiadomość 1 z 4 (4 040 wyświetleń)

Re: błąd przetwarzania danych - wpłata BLIK

Prosimy, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażemy go do odpowiedniego zespołu z prośbą o jak najszybsze zajęcie się sprawą. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 038 wyświetleń)

Re: błąd przetwarzania danych - wpłata BLIK

Dzięki, ING zajął się moją sprawą szybko i skutecznie jak dotąd.

Duży Lajk dla ING!

Odpowiedz
0 Lajków
snurp2000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
25-11-2020
Wiadomość 3 z 4 (3 999 wyświetleń)

Re: błąd przetwarzania danych - wpłata BLIK

Dziękujemy Emotikon: Szczęśliwy Cieszę się, że sprawa szybko się wyjaśniła 👍



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (3 997 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy