25-11-2020 08:22
Podczas wpłaty we wpłatomacie Planet Cash za pomocą kodu BLIK pojawił mi się komunikat o błędzie przetwarzania danych i urządzenie połknęło wpłacane pieniądze. Po zgłoszeniu na infolinii dostałem numer zgłoszenia z informacją, że zostanie rozpatrzone w prawie 3 TYGODNIE!!!! Nie po to korzystam z wpłatomatu, żeby czekać aż tak długo. Rozumiem, że musicie to sprawdzić, ale jeśli tyle muszę czekać, to jest stanowczo zbyt długo i nie do zaakceptowania.
25-11-2020 08:27
Prosimy, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażemy go do odpowiedniego zespołu z prośbą o jak najszybsze zajęcie się sprawą.
25-11-2020 23:47
Dzięki, ING zajął się moją sprawą szybko i skutecznie jak dotąd.
Duży Lajk dla ING!
25-11-2020 23:50
Dziękujemy Cieszę się, że sprawa szybko się wyjaśniła 👍
Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej?
17-11-2024Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |