25-11-2020 08:22
Podczas wpłaty we wpłatomacie Planet Cash za pomocą kodu BLIK pojawił mi się komunikat o błędzie przetwarzania danych i urządzenie połknęło wpłacane pieniądze. Po zgłoszeniu na infolinii dostałem numer zgłoszenia z informacją, że zostanie rozpatrzone w prawie 3 TYGODNIE!!!! Nie po to korzystam z wpłatomatu, żeby czekać aż tak długo. Rozumiem, że musicie to sprawdzić, ale jeśli tyle muszę czekać, to jest stanowczo zbyt długo i nie do zaakceptowania.
25-11-2020 08:27
Prosimy, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażemy go do odpowiedniego zespołu z prośbą o jak najszybsze zajęcie się sprawą.
25-11-2020 23:47
Dzięki, ING zajął się moją sprawą szybko i skutecznie jak dotąd.
Duży Lajk dla ING!
25-11-2020 23:50
Dziękujemy
Cieszę się, że sprawa szybko się wyjaśniła 👍
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |