14-05-2018 11:38
15-05-2018 13:09
Przykro nam, że taka sytuacja Cię spotkała. Skontaktuj się z naszą całodobową infolinią - (32) 357 00 69 lub napisz do nas wiadomość przez Moje ING. Postaramy się przyspieszyć Twoje zgłoszenie.
Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |