Odpowiedz

Wplatomat zjadł mi pieniądze

Dziś o godzinie 10.15 wplacalem pieniadze w wplatomacie w manufakturze w Łodzi . Suma ta wynosila 1100zl wplatomat pieniadze przyjął , przeliczyl ale nie zaksięgowal . Spisalismy reklamacje z panią ktora byla tam w obsludze . Pieniadze sa mi potrzebne na cito . Wplatomat dzialal dalej normalnie bo reszta ludzi wplacala i wyplacala . Pani powiedziala ze mialem pecha . Nie chce czekać 5dni bo to jest niepoważne. Czuje sie oszukany .
Odpowiedz
0 Lajków
MrPiotr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-05-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 930 wyświetleń)

Re: Wplatomat zjadł mi pieniądze

Przykro nam, że taka sytuacja Cię spotkała. Skontaktuj się z naszą całodobową infolinią - (32) 357 00 69 lub napisz do nas wiadomość przez Moje ING. Postaramy się przyspieszyć Twoje zgłoszenie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 901 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy