23-05-2018 20:07
Witam,
ponad miesiąc temu wybierałem pieniądze z bankomatu Planet Cash, za pierwszym razem wystąpił jakiś błąd i nie wydało pieniędzy. Konto zostało obciążone 2 razy, raz błędnie. Natychmiast zadzwoniłem na infolinię, powiedzieli, że widzą, że nastąpił błąd.
Złożyłem reklamację w ING, po jakimś czasie wysłali informację, że udzielą odpowiedzi do 25.05., dzisiaj napisali, że dadzą odpowiedź do 23.06.
Co można zrobić, żeby to przyspieszyć? Jest jakieś ryzyko, że reklamacja nie zostanie uznana?
Pozdrawiam
24-05-2018 20:22
marko1 Rozumiem, że wydłużenie czasu rozpatrzenia Twojej reklamacji nie było dla Ciebie dobrą wiadomością. Przy wyjaśnianiu zgłoszenia, które dotyczy bankomatu innej firmy, zwracamy się do niej z uwagi na konieczność sprawdzenia tego urządzenia. Czas naszej odpowiedzi w dużej mierze zależy od tego, jak szybko właściciel bankomatu da nam informację zwrotną.
W tej sytuacji możemy wydłużyć czas rozpatrzenia reklamacji. Ważne, że nie może on przekroczyć 90 dni od momentu otrzymania zgłoszenia.
23 czerwiec jest maksymalnym czasem udzielenia odpowiedzi. Jeśli wyjaśnimy tę sprawę wcześniej, przekażemy Ci wiadomość zwrotną.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |