Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wplatomat zatrzymał pieniądze bez księgowania na koncie

Witam,

Dziś w Płocku, przy ul. Bielskiej 51, wpłatomat o numerze RNETP011, pobrał ode mnie gotówkę w wysokości 12 000 zł, następnie 100 zł  wydał jako niewłaściwy banknot. Na ekranie pojawił się komunikat o błędzie,wplatomat, wydał kartę bez zapytania o potwierdzenie wpłaty, kwoty na koncie nie zaksięgowano. Wpłacana kwota jest dosyć wysoka i blokuje płynność finansową, nr reklamacji 115770/02/2024. Proszę o pilne rozwiązanie problemu. 

Odpowiedz
0 Lajków
mikestep25
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-02-2024
Wiadomość 1 z 3 (2 027 wyświetleń)

Re.: Wplatomat zatrzymał pieniądze bez księgowania na koncie

 Po dwóch telefonach na infolinię, jednak dopiero po trafieniu na kompetentną Panią, otrzymałem warunkowe zaksięgowanie kwoty.

Przynajmniej tyle, że mogę opłacić na czas fakturę. 

Czekam na dalsze rozpatrzenie reklamacji. 

Odpowiedz
0 Lajków
mikestep25
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-02-2024
Wiadomość 2 z 3 (1 960 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zatrzymał pieniądze bez księgowania na koncie

Dziękujemy za informację. Przepraszamy za kłopot i  mamy nadzieję, że specjaliści szybko zakończą Twoje zgłoszenie. Tutaj niestety nie mamy wglądu w dane w systemie bankowym.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
574
122
12-04-2017
Wiadomość 3 z 3 (1 878 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy