Odpowiedz

Wplatomat wciągnął 10tys PLN

[ Edytowane ]
Sytuacja z wczoraj 07.06.2020
Wplatomat w Pruszkowie przy Ołowkowej ,
Pobrał 10tys zł i stwierdził awarie.
Karte oddał bez potwierdzenia.
Wcześniej było wpłacone 7,500pln i nie było problemu , przy kolejnej wpłacie włożyłem odliczone 7,500pln wplatomat przeliczył i pokazał że dostał dana sumę z informacją że mogę dołożyć jeszcze 25 banknotów...przeliczylem 25 banknotów i po włożeniu do wplatomat w trakcie liczenia wystąpiła awaria wplatomatu, po chwili był nieczynny z napisem Serwis A po następnej chwili działał ale bez możliwości wpłaty.
Obydwie wplaty były dokonywane banknotami 100zlotowymi
Pieniądze były wpłacane za zakup auta...ja nie mam pieniędzy na koncie kupujący nie na swoich pieniędzy, duży stres i kłótnie...noc nieprzespana bo to nie 500pln
Sprawę zgłosiłem od razu przy bankomacie
Dostałem informacje że warunkowo do dwóch dni będę miał pieniądze na koncie A do 7 dni reklamacja zostanie rozpatrzona.
W wiadomości mam informacje że bank da mi odpowiedź do 26.06.2020
Nr reklamacji 005481/062020
Bardzo bym prosił o szybkie załatwienie sprawy i nie mam na myśli warunkowego przesłania pieniędzy na moje konto bo w tej sytuacji nie rozwiązuje to problemu bo nadal to nie są moje pieniądze do puki nie zostanie rozliczona reklamacja
Odpowiedz
0 Lajków
WierzbickiK
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-06-2020
Wiadomość 1 z 4 (2 284 wyświetleń)

Re.: Wplatomat wciągnął 10tys PLN

 
Odpowiedz
0 Lajków
WierzbickiK
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (2 276 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat wciągnął 10tys PLN

[ Edytowane ]

Przekazałam Twoją prośbę do działu, który zajmuje się sprawą z prośbą o przyspieszenie sprawy. Informację o zgłoszeniu powinieneś otrzymać przez usługę Moje ING. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (2 252 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat wciągnął 10tys PLN

Otrzymaliśmy nowe informacje w Twojej sprawie. Sprawdź proszę Wiadomości w usłudze Moje ING. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (2 232 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy