08-06-2020 10:27 | Edytowano: 08-06-2020 10:31
08-06-2020 10:43
08-06-2020 11:46 | Edytowano: 08-06-2020 11:47
Przekazałam Twoją prośbę do działu, który zajmuje się sprawą z prośbą o przyspieszenie sprawy. Informację o zgłoszeniu powinieneś otrzymać przez usługę Moje ING.
08-06-2020 13:12
Otrzymaliśmy nowe informacje w Twojej sprawie. Sprawdź proszę Wiadomości w usłudze Moje ING.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |