Odpowiedz

Wplatomat wciągnął 10tys PLN

[ Edytowane ]
Sytuacja z wczoraj 07.06.2020
Wplatomat w Pruszkowie przy Ołowkowej ,
Pobrał 10tys zł i stwierdził awarie.
Karte oddał bez potwierdzenia.
Wcześniej było wpłacone 7,500pln i nie było problemu , przy kolejnej wpłacie włożyłem odliczone 7,500pln wplatomat przeliczył i pokazał że dostał dana sumę z informacją że mogę dołożyć jeszcze 25 banknotów...przeliczylem 25 banknotów i po włożeniu do wplatomat w trakcie liczenia wystąpiła awaria wplatomatu, po chwili był nieczynny z napisem Serwis A po następnej chwili działał ale bez możliwości wpłaty.
Obydwie wplaty były dokonywane banknotami 100zlotowymi
Pieniądze były wpłacane za zakup auta...ja nie mam pieniędzy na koncie kupujący nie na swoich pieniędzy, duży stres i kłótnie...noc nieprzespana bo to nie 500pln
Sprawę zgłosiłem od razu przy bankomacie
Dostałem informacje że warunkowo do dwóch dni będę miał pieniądze na koncie A do 7 dni reklamacja zostanie rozpatrzona.
W wiadomości mam informacje że bank da mi odpowiedź do 26.06.2020
Nr reklamacji 005481/062020
Bardzo bym prosił o szybkie załatwienie sprawy i nie mam na myśli warunkowego przesłania pieniędzy na moje konto bo w tej sytuacji nie rozwiązuje to problemu bo nadal to nie są moje pieniądze do puki nie zostanie rozliczona reklamacja
Odpowiedz
0 Lajków
WierzbickiK
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-06-2020
Wiadomość 1 z 4 (1 836 wyświetleń)

Re.: Wplatomat wciągnął 10tys PLN

 
Odpowiedz
0 Lajków
WierzbickiK
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (1 828 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat wciągnął 10tys PLN

[ Edytowane ]

Przekazałam Twoją prośbę do działu, który zajmuje się sprawą z prośbą o przyspieszenie sprawy. Informację o zgłoszeniu powinieneś otrzymać przez usługę Moje ING. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (1 804 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat wciągnął 10tys PLN

Otrzymaliśmy nowe informacje w Twojej sprawie. Sprawdź proszę Wiadomości w usłudze Moje ING. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (1 784 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy