08-06-2020 10:27 | Edytowano: 08-06-2020 10:31
08-06-2020 10:43
08-06-2020 11:46 | Edytowano: 08-06-2020 11:47
Przekazałam Twoją prośbę do działu, który zajmuje się sprawą z prośbą o przyspieszenie sprawy. Informację o zgłoszeniu powinieneś otrzymać przez usługę Moje ING.
08-06-2020 13:12
Otrzymaliśmy nowe informacje w Twojej sprawie. Sprawdź proszę Wiadomości w usłudze Moje ING.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |