Odpowiedz

Wpłatomat wciągnął 2 tysiace

5 dni temu wpłatomat wciągnął 2 tysiące złotych. Codziennie czekam na jakakolwiek informacje. Powiedziano mi ze przy statusie reklamacji jest napisane uznanie warunkowe, wiec już chyba powinno zostać zaksięgowane. Próbuje wszystkich środków zeby dowiedzieć się czegokolwiek. Jestem klientem z kontem firmowym i indywidualnym, zawsze byłam zadowolona ale po tej sytuacji i całkowitym olewczym stosunku (słowa pani w banku-ze to wina bankomatu bo ON TAKI JEST, TAKI TREFNY, słowa pana w banku - TA KWOTA PRZEWYŻSZA NASZE KOMPETENCJE....?!?!) muszę dokładnie rozważyć dalsza współpracę. Na pewno tak tego nie zostawie. Nr reklamacji 020089/052020
Odpowiedz
0 Lajków
OlaD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
30-05-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 431 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął 2 tysiace

Rozumiemy, że opisana sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Zgodnie z informacjami jakie zamieściliśmy pod Twoimi innymi wpisami, przesłaliśmy prośbę do działu reklamacji o maksymalne przyspieszenie zgłoszenia. Powinnaś wkrótce otrzymać pieniądze na konto



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 420 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Czyli może widnieć jakaś część na minusie, dziekuje bardzo za odpowiedz 😊

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Jeśli Twoja umowa odnowi się automatycznie, to w takiej sytuacji limit nie musi być spłacony w tym dniu. Korzystasz z niego tak jak do tej pory Emotikon: Szczęśliwy

24-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy