Odpowiedz

Wplatomat pochłonął pieniądze

Witam dziś tj. 06.12.19 wlozlam 2010zl do wplatomatu w Łodzi na Ul. Kościuszki . Następnie zgasł wyświetlacz i wyszła karta.
Zgłosiłam reklamacje (006089/122019) ale termin jest do 13.12.19
Jest strasznie dlugi czas oczekiwania, tym bardziej że przed nami weekend i pewnie przez najbliższych kilka dni nic się nie ruszy
Pieniądze miały być na opłaty. Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
Ptys26
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-12-2019
Wiadomość 1 z 3 (3 326 wyświetleń)

Re: Wplatomat pochłonął pieniądze

@Ptys26 Bardzo mi przykro, że spotkała Cię taka sytuacja. Przesłałem numer Twojego zgłoszenia z prośbą o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że szybko otrzymasz pieniądze na konto. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 3 (3 325 wyświetleń)

Re.: Wplatomat pochłonął pieniądze

W sprawie Twojej reklamacji przesłaliśmy Ci wiadomość przez Moje ING. Proszę sprawdź ją i daj nam znać, czy wszystko jest w porządku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (3 213 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy