Odpowiedz

Bankomat nie wypłacił

Witam państwa

 

W dniu dzisiejszym dokonywałem dwóch transakcji kodem blik w bankomacie w Warszawie Planet Cash w placówce banku. Jedna zakończyła sie sukcesem, druga - na 2000, została zablokowana. Praocwnicy poprosili, aby poczekać kilka godzin, czy kwota się nie zaksięguje.. nie ma. Proszę o przekazanie prośby o przyspieszenie rozpatrywanie reklamacji, widzę, iż nie jestem jedynym oszukanym w ostatnim czasie, jeśli nie otrzymam błyskawicznego zwrotu środków będę starał się zebrać wszystkich poszkodowanych. 011101/122019 To numer reklamacji. Proszę o odpowiedź

Odpowiedz
0 Lajków
selwiaczek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-12-2019
Wiadomość 1 z 2 (1 967 wyświetleń)

Re: Bankomat nie wypłacił

@selwiaczek Przekazałem numer Twojej reklamacji do odpowiedniego zespołu. Z odpowiedzią zgłosimy się do Ciebie przez wiadomość prywatną w bankowości internetowej. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 943 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy