12-12-2019 16:20
Witam państwa
W dniu dzisiejszym dokonywałem dwóch transakcji kodem blik w bankomacie w Warszawie Planet Cash w placówce banku. Jedna zakończyła sie sukcesem, druga - na 2000, została zablokowana. Praocwnicy poprosili, aby poczekać kilka godzin, czy kwota się nie zaksięguje.. nie ma. Proszę o przekazanie prośby o przyspieszenie rozpatrywanie reklamacji, widzę, iż nie jestem jedynym oszukanym w ostatnim czasie, jeśli nie otrzymam błyskawicznego zwrotu środków będę starał się zebrać wszystkich poszkodowanych. 011101/122019 To numer reklamacji. Proszę o odpowiedź
12-12-2019 19:11
@selwiaczek Przekazałem numer Twojej reklamacji do odpowiedniego zespołu. Z odpowiedzią zgłosimy się do Ciebie przez wiadomość prywatną w bankowości internetowej.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |