12-12-2019 16:20
Witam państwa
W dniu dzisiejszym dokonywałem dwóch transakcji kodem blik w bankomacie w Warszawie Planet Cash w placówce banku. Jedna zakończyła sie sukcesem, druga - na 2000, została zablokowana. Praocwnicy poprosili, aby poczekać kilka godzin, czy kwota się nie zaksięguje.. nie ma. Proszę o przekazanie prośby o przyspieszenie rozpatrywanie reklamacji, widzę, iż nie jestem jedynym oszukanym w ostatnim czasie, jeśli nie otrzymam błyskawicznego zwrotu środków będę starał się zebrać wszystkich poszkodowanych. 011101/122019 To numer reklamacji. Proszę o odpowiedź
12-12-2019 19:11
@selwiaczek Przekazałem numer Twojej reklamacji do odpowiedniego zespołu. Z odpowiedzią zgłosimy się do Ciebie przez wiadomość prywatną w bankowości internetowej.
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |