13-12-2019 09:00
14-12-2019 20:06
@Konto usunięte - zgadza się, podawanie kodu PIN w momencie wpłaty we wpłatomacie jest zmianą związaną z PSD2. Zmiany wprowadzaliśmy sukcesywnie od dnia wejścia w życie ustawy, czyli 14 września. Dlatego na początku mogłeś tego nie zauważyć. Obecnie w 90% naszych urządzeń - wymagamy kodu PIN do wpłaty za pomocą karty.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |