10-06-2019 21:04
10-06-2019 21:08
Mila1, proszę podaj numer swojej reklamacji. Przekażemy Twoje zgłoszenie do odpowiedniej jednostki.
10-06-2019 21:13
10-06-2019 21:21
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już Twoją sprawę. Mam nadzieję, że uda się ją szybko wyjaśnić.
14-06-2019 18:40
14-06-2019 20:02
Otrzymałam informację, że w Twojej sprawie mamy nowe ustalenia. Szczegóły przekazaliśmy Ci w Twojej bankowości - zakładka Wiadomości.
Przepraszam za te niedogodności
14-06-2019 22:26
14-06-2019 22:29
Dziękujemy, że wróciłaś do nas z informacją
Cieszę się, że sprawa zakończyła się pomyślnie.
Hej, czy próbowałeś tej taktyki?
Udało się czy były problemy przy doładowaniu?
Jeśli się udało, to jaka karta i jaka kwota?
Witam
Czy ktoś z państwa korzysta z Promocji OKO na start trwajaca od 21.08 do 1.10 ?
Czy dla OKO zalozonych w tym przedziale czasowych podwyzszone oprocentowanie i oprocentowanie premiowe jest widocz
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |