10-06-2019 21:04
10-06-2019 21:08
Mila1, proszę podaj numer swojej reklamacji. Przekażemy Twoje zgłoszenie do odpowiedniej jednostki.
10-06-2019 21:13
10-06-2019 21:21
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już Twoją sprawę. Mam nadzieję, że uda się ją szybko wyjaśnić.
14-06-2019 18:40
14-06-2019 20:02
Otrzymałam informację, że w Twojej sprawie mamy nowe ustalenia. Szczegóły przekazaliśmy Ci w Twojej bankowości - zakładka Wiadomości.
Przepraszam za te niedogodności
14-06-2019 22:26
14-06-2019 22:29
Dziękujemy, że wróciłaś do nas z informacją
Cieszę się, że sprawa zakończyła się pomyślnie.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |