Odpowiedz

Wpłatomat!

Poziom obsługi w ING leci na łeb, na szyję. Złożyłam reklamację pod numerem 007384/012020, gdzie opisałam sytuację z niesprawnym wpłatomatem. Zgodnie z tym, co stosuje większość banków w Polsce, i - jak myślałam - również ING, liczyłam na otrzymanie warunkowego uznania, w związku z tym, że sytuacja ta pozbawiła mnie środków do życia. Jestem klientką ING, więc w gestii banku jest dbanie o moje dobro i komfort w sytuacjach, za które winę ponoszą podległe mu urządzenia. Nic jednak bardziej mylnego. Dzień w dzień powtarzanie próśb o oczekiwanie i innych bzdur. Ja więc zapytam - czy naprawdę przy obrotach wyrabianych na klientach takich jak ja, oddanie skradzionych bezczelnie przez maszynę pieniędzy od razu jest wyjątkowym gestem człowieczeństwa? Otóż według mnie powinno to być czymś normalnym. Ja ze swojej strony informuję tylko, iż jest to bezczelne, aby na czacie zmieniać wersję raz po raz (od "uznania prawie przyznanego" do "niemożności przyznania go"). Proszę kogoś z państwa moderatorów o wysłuchanie tego krzyku i przekazanie go do odpowiednich osób, zajmujących się takimi sprawami. Aktualna wersja, to brak uznania warunkowego przez przyczyny biznesowe. Rozmowa z konsultantem przebiega koszmarnie. Jeżeli nie odzyskam pieniędzy w normalny, oferowany przez bank sposób, będę zmuszona wejść na drogę postępowania cywilnego i wystosować wezwanie do zapłaty pod groźbą postępowania upominawczego.

Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 056 wyświetleń)

Re: Wpłatomat!

Dostaliśmy nowe informacje w Twojej sprawie. Zaloguj się proszę do usługi Moje ING i sprawdź informację w zakładce Wiadomości. Przekazywaliśmy również informacje z prośbą o przyspieszenie Twojej sprawy. To czy reklamację możemy uznać warunkowo zależy od kilku czynników. Nie zawsze tę formę rozpatrzenia zgłoszenia możemy zaproponować. 
Zapoznaj się proszę ze szczegółami w usłudze Moje ING. 

 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 025 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN.  Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić

...

19-12-2024
Odblokowania dostępu

Dobry wieczór, 

 

Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.

 

Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło,  zapisuje też

...

18-12-2024
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy