Odpowiedz

Wpłatomat!

Poziom obsługi w ING leci na łeb, na szyję. Złożyłam reklamację pod numerem 007384/012020, gdzie opisałam sytuację z niesprawnym wpłatomatem. Zgodnie z tym, co stosuje większość banków w Polsce, i - jak myślałam - również ING, liczyłam na otrzymanie warunkowego uznania, w związku z tym, że sytuacja ta pozbawiła mnie środków do życia. Jestem klientką ING, więc w gestii banku jest dbanie o moje dobro i komfort w sytuacjach, za które winę ponoszą podległe mu urządzenia. Nic jednak bardziej mylnego. Dzień w dzień powtarzanie próśb o oczekiwanie i innych bzdur. Ja więc zapytam - czy naprawdę przy obrotach wyrabianych na klientach takich jak ja, oddanie skradzionych bezczelnie przez maszynę pieniędzy od razu jest wyjątkowym gestem człowieczeństwa? Otóż według mnie powinno to być czymś normalnym. Ja ze swojej strony informuję tylko, iż jest to bezczelne, aby na czacie zmieniać wersję raz po raz (od "uznania prawie przyznanego" do "niemożności przyznania go"). Proszę kogoś z państwa moderatorów o wysłuchanie tego krzyku i przekazanie go do odpowiednich osób, zajmujących się takimi sprawami. Aktualna wersja, to brak uznania warunkowego przez przyczyny biznesowe. Rozmowa z konsultantem przebiega koszmarnie. Jeżeli nie odzyskam pieniędzy w normalny, oferowany przez bank sposób, będę zmuszona wejść na drogę postępowania cywilnego i wystosować wezwanie do zapłaty pod groźbą postępowania upominawczego.

Odpowiedz
0 Lajków
mecmadrz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-01-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 024 wyświetleń)

Re: Wpłatomat!

Dostaliśmy nowe informacje w Twojej sprawie. Zaloguj się proszę do usługi Moje ING i sprawdź informację w zakładce Wiadomości. Przekazywaliśmy również informacje z prośbą o przyspieszenie Twojej sprawy. To czy reklamację możemy uznać warunkowo zależy od kilku czynników. Nie zawsze tę formę rozpatrzenia zgłoszenia możemy zaproponować. 
Zapoznaj się proszę ze szczegółami w usłudze Moje ING. 

 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 993 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024
Re.: Pula kodów De'Longhi

Na ten moment pula kodów do De'Longhi została wyczerpana. Zachęcamy do obserwowania naszej strony.

18-11-2024
ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej? 

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy