Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

7 dni to standardowy czas na naszą odpowiedź. Zawsze staramy się rozpatrzyć reklamację jak najszybciej. Musimy sprawdzić i przeliczyć nasz wpłatomat.

Możesz w trakcie zgłaszania reklamacji lub później poprosić o jej przyspieszenie (przez Moje ING -> Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00) lub w naszym oddziale). 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
579
111
04-09-2015
Wiadomość 11 z 16 (11 024 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Niestety podobna sytuacja spotkała i mnie. Rzeszów, wpłata 1100 zł, dziwnie przedłużający się komunikat o deponowaniu i błąd. Karta wyskoczyła wraz z pustym wydrukiem. Oczywiście pieniędzy na kącie brak. Poniżej pasa to wszystko, tym bardziej, że czas reakcji banku, tj. 7 dni w przypadku kiedy człowiek po to wpłaca pieniądze, żeby przelew wykonać natychmiast.
Odpowiedz
0 Lajków
Jakzak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-06-2018
Wiadomość 12 z 16 (10 437 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Miałam dziś (28.06.2018) podobną sytuację. Wpłatomat w Warszawie przy ul. Powstańców Sląskich 106 "zjadł" mi 5 tyś. (pięć tysięcy) zł, nie wydając żadnego potwierdzenia wpłaty. Na ekranie początkowo pojawił się komunikat, że środki są weryfikowane,  a następnie wpłatomat "połknął" 5 tyś zł i wyświetlił się komunikat "awaria modułu". Po wielu telefonach i zgłoszeniu sprawy na policję udało mi się odzyskać moje pieniądze, ale jakże wielkie było moje zdumienie, gdy wraz z przelewem zobaczyłam komunikat od pracownicy banku z centrali w Katowicach, że pieniądze we wpłaconej przeze mnie kwocie 5 tyś. zł zostały przelane na moje konto warunkowo! Jeżeli po 7 dniach reklamacja okaże się bezzasadna - bank zabierze mi moje środki! To skandal! Jeżeli środki zostaną mi ponownie "skradzione" zgłoszę sprawę do Rzecznika Finansowego, NBP, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów! Przestrzegam wszystkich klientów przed wpłatomatami ING, to oszustwo na wielką skalę!

Odpowiedz
0 Lajków
alkami
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-06-2018
Wiadomość 13 z 16 (9 692 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Mi również trafiła się taka sama sytuacja. Piątek wieczór. Wpłacam gotówkę i do momentu samego "księgowania" było ok. Potem monit o awarii modułu wpłat i nie było potwierdzenia na wpłatomacie ani też wydruku. "Wypluło" tylko kartę. Spisałem numer wpłatomatu, zadzwoniłem na infolinię i Pani po sprawdzeniu potwierdziła, że wpłata następowała, że nie została prawidłowo dokonana i że od razu mi przyjmując reklamację uznała ją. Poinformowała, że ze względu na porę dnia może być dopiero w sobotę (a jak nie dopiero w poniedziałek) mimo tego, że mają odpowiedni okres na rozpatrzenie.

 

 

Innym razem miałem podobnie, ale tutaj już nie zgłaszane na infolinie, bo oddział ING był otwarty, przy okienku wypełnienie wniosku ile, gdzie, jak... musiałem czekać na przeliczenie kwot we wpłatomacie i dopiero wtedy zostało uznane, ale to było kilka lat temu.

 

 

Oba przypadki bardzo pozytywnie oceniam pod względem obsługi.

---
Lemur
Odpowiedz
0 Lajków
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 14 z 16 (9 658 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Awarie się zdarzają (ING jest liderem awaryjności). Teraz będzie jeszcze ciekawiej, bo nierozpoznany banknot wpłatomat zatrzyma. Ostatnio wpłacałem większą sumę w banknotach 500 zł i wpłatomat nie rozpoznał 30 banknotów i zwrócił. . Wkurzające, ale mogłem te pieniążki udać, zostawić lub na "piechotę" wpłacić w banku. Teraz wpłatomat by je zatrzymał a ja bujałbym się po znajomych prosząc o pożyczkę. Polska staje się coraz bardziej złodziejskim krajem i banki nie są tutaj wyjątkiem.
Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 15 z 16 (9 589 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

[ Edytowane ]
 
Odpowiedz
0 Lajków
KamilMie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-09-2021
Wiadomość 16 z 16 (1 339 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: 2 przedłużenie wywiązania się z warunków umowy hipotecznej

A jak wygląda inspecja nieruchomości?

Czy są robione w jej trakcie zdjęcia ?

 

24-05-2022
Re: Częsty problem z wylogowywaniem się z aplikacji

Prosimy spróbuj odinstalować naszą aplikację i zainstalować ją na nowo. Dobrze będzie też zresetować telefon, na którym korzystasz z Mojego ING. Daj znać, czy to pomogło Emotikon: Szczęśliwy

24-05-2022
Re: Pakiet wypłat gotówki za granicą

Jak sama napisałaś, prowizja 3% za przewalutowanie dotyczy płatności bezgotówkowej, czyli np. płatności kartą w terminalu w sklepie lub w internecie. Jeśli wypłacasz gotówkę z bankomatu - jest to tran

...

24-05-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy