02-03-2018 19:42
7 dni to standardowy czas na naszą odpowiedź. Zawsze staramy się rozpatrzyć reklamację jak najszybciej. Musimy sprawdzić i przeliczyć nasz wpłatomat.
Możesz w trakcie zgłaszania reklamacji lub później poprosić o jej przyspieszenie (przez Moje ING -> Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00) lub w naszym oddziale).
12-06-2018 21:53
29-06-2018 00:26
Miałam dziś (28.06.2018) podobną sytuację. Wpłatomat w Warszawie przy ul. Powstańców Sląskich 106 "zjadł" mi 5 tyś. (pięć tysięcy) zł, nie wydając żadnego potwierdzenia wpłaty. Na ekranie początkowo pojawił się komunikat, że środki są weryfikowane, a następnie wpłatomat "połknął" 5 tyś zł i wyświetlił się komunikat "awaria modułu". Po wielu telefonach i zgłoszeniu sprawy na policję udało mi się odzyskać moje pieniądze, ale jakże wielkie było moje zdumienie, gdy wraz z przelewem zobaczyłam komunikat od pracownicy banku z centrali w Katowicach, że pieniądze we wpłaconej przeze mnie kwocie 5 tyś. zł zostały przelane na moje konto warunkowo! Jeżeli po 7 dniach reklamacja okaże się bezzasadna - bank zabierze mi moje środki! To skandal! Jeżeli środki zostaną mi ponownie "skradzione" zgłoszę sprawę do Rzecznika Finansowego, NBP, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów! Przestrzegam wszystkich klientów przed wpłatomatami ING, to oszustwo na wielką skalę!
29-06-2018 16:53
Mi również trafiła się taka sama sytuacja. Piątek wieczór. Wpłacam gotówkę i do momentu samego "księgowania" było ok. Potem monit o awarii modułu wpłat i nie było potwierdzenia na wpłatomacie ani też wydruku. "Wypluło" tylko kartę. Spisałem numer wpłatomatu, zadzwoniłem na infolinię i Pani po sprawdzeniu potwierdziła, że wpłata następowała, że nie została prawidłowo dokonana i że od razu mi przyjmując reklamację uznała ją. Poinformowała, że ze względu na porę dnia może być dopiero w sobotę (a jak nie dopiero w poniedziałek) mimo tego, że mają odpowiedni okres na rozpatrzenie.
Innym razem miałem podobnie, ale tutaj już nie zgłaszane na infolinie, bo oddział ING był otwarty, przy okienku wypełnienie wniosku ile, gdzie, jak... musiałem czekać na przeliczenie kwot we wpłatomacie i dopiero wtedy zostało uznane, ale to było kilka lat temu.
Oba przypadki bardzo pozytywnie oceniam pod względem obsługi.
30-06-2018 12:31
17-09-2021 10:39 | Edytowano: 17-09-2021 10:44
17-07-2023
19:22
– ostatnio edytowany
18-07-2023
09:00
przez
KarolinaM
Słyszałem ostatnio że bankomatów nie karmią i są tego efekty.
Na stronie [link] miejsca gdzie można uciekać...
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |