Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Dzisiaj między godziną 10:50 a 11:15 wpłatomat przy oddziale banku Ing w Bedzinie przy ulicy 11 listopada zjadł mi 1300 zl. Sytuacja taka zdażyła mi się pierwszy raz, a korzystam z wpłatomatow dość często. Wielką zaletą wpłatomatow Ing jest to że pieniądze są natychmiast na koncie. Pierwszy raz wpłacałam tak dużą kwotę. Zwykle to byly mniejsze sumy. Wszystko zrobione było zgodnie z instrukcją w momencie wsuniecia banknotów automat zaczął liczyć pieniądze jeden raz, następnie drugi potem trzeci a potem wyświetlił się komunikat o błędzie. Wpłatomat wypluł kartę a na ekranie zostałam komunikat że urzadzenie jest nieczynne. Po kontakcie z obslugą banku moich lamentach i płaczach dowiedziałam się że nie można zrobić nic poza zgłoszeniem reklamacji. I czekaniu 7 dni.
Jeszcze nigdy nie byłam tak rozczarowana. Pieniądze nie były moje mialam je po prostu wpłacic i wyslac na konto brata ktory jest na długim końcu polski. Teraz on nie ma środków do życia a ja nawet nie wiem kiedy i czy w ogóle odzyskam pieniądze. Po cały incydencie wpłatomat nie został zabezpieczony gdy wychodziłam działał jak gdyby nigdy nic korzystali z niego innni klienci. Nikt z pracowników nie wyraził nawet odrobiny współczucia nie mówiąc o chęci pomocy. Zwłaszcza że to nie była mała kwota. Moje zaufanie do tej placówki bardzo podupadło. Rozumiem że to tylko maszyna ale jednak w takich przypadkach reakcja powinna być natychmiastowa.
Odpowiedz
0 Lajków
Katdzi9437
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-09-2017
Wiadomość 1 z 17 (28 966 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Przykro nam, że tak się stało. 7 dni to maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji. Staramy się, aby ten czas był krótszy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 17 (28 875 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Wiele osób wspomina traumatyczne chwile,gdy wpłatomat zjada pieniążek i go nie księguje. W takich chwilach 7 dni, to czas bardzo się dłużący. Bardzo często wpłacamy pieniążki ze względu na wysokie na nie zapotrzebowanie, wysoki priorytet, często są to pieniążki z utargu, bądź zlecenie, rozliczone w gotowce. Sam byłem w takiej sytuwcji i wiem ze to koszmar. 

 

Będąc debiutantem społeczności, a za razem starym wyjadaczem ebankingu zwracam się z prośba abyście to wy jakopierwsi w Polsce, zrobili coś w tej sprawie. Uważam ze temat powinien mieć wysoki priorytet, gdyż bardzo często ludzie nie z własnej winytracą wiarygodność, ze względu na niezrealizowane tranzakcje, tracą kontrahenta, co doprowadza do zapożyczania się i cała ta sytuacja burzy relacje domowników. 

 

Zaoferujcie bezpieczeństwo transakcji.

Proszę wszechobecnych o poparcie tematu wspólna dyskusją. 

 

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 17 (28 779 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Też miałam taką sytuacje..

W piątek 22.09.2017 wpłaciłam 300 zł do wpłatomatu w Oleśnicy na ulicy 3 maja. Pieniędzy na kącie na razie brak.

 

Odpowiedz
0 Lajków
agawen8293
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
25-09-2017
Wiadomość 4 z 17 (28 573 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Również miałam podobną sytuacje. Wpłąciłam 300 zł. Wpłatomat w Oleśnicy na ulicy 3 maja.

Odpowiedz
0 Lajków
agawen8293
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
25-09-2017
Wiadomość 5 z 17 (28 572 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

W takiej sytuacji zgłoś nam reklamację przez swoją bankowość korzystając z zakładki Wiadomości lub telefonicznie 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
183
71
04-09-2015
Wiadomość 6 z 17 (28 478 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Dzisiaj rówinież wpłacałam we wpłatomacie ING 800zł ipo komunikacie  " Trwa deponowanie pieniędzy" wyświetliło się: " Transakcja nie powiodła się proszę o kontakt z numerem 801 222 222" , wpłatomat oddał mi kartę, Pani na infolinii przyjęła lakonicznie reklamację, a w tym samym czasie z tego wpłatomatu korzystali inni klienci!!! Widac to norma, że ING nie zabezpiecza nawet w takiej sytuacji maszyny. Na dodatek nie otrzymałam z wpłatomatu żadnego potwierdzenia o nieudanej transakcji!!!! Szukam innego banku bo tekst o "sprawdzaniu na kamerach czy dokonywałam wpłaty" jest poniżej wszystkiego!!!!

Odpowiedz
0 Lajków
Moa667
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
16-02-2018
Wiadomość 7 z 17 (26 477 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Analizując reklamację nie opieramy się na zapisie z kamer. Nasze wpłatomaty posiadają wewnętrzne dzienniki, w których zapisywane są wszystkie operacje. Nie potrzebujesz potwierdzenia, abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację. Dodatkowo, urządzenie jest otwierane i przeliczamy stan gotówki.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 8 z 17 (26 437 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

To może poinformujcie o tym pracowników infolinii. Najwyraźniej nie mają pojęcia jak przyjąć proste zgłoszenie w takiej sprawie!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Moa667
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
16-02-2018
Wiadomość 9 z 17 (26 408 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Dzisiaj wpłaciłem do wpłatomatu InG Kraków ul. Zwierzyniecka 24 kwotę 18800 zł i trakcie dopłaty automat wyświetlił napis "problem" i za chwilę oddał kartę lecz nie wydał pokwitowania zaksięgowania na moje konto ,zwróciłem się do pracownika placówki banku i otrzymałem odpowiedz, że wyślemy mailową reklamacje na stronie ING BŚ. a następnie przedzwoniłem po nr. 323570012 gdzie również otrzymałem informację o przyjęciu reklamacji i że czas oczekiwani to 7 dni. Dziwię się że tak długo musi to trwać a przecież te pieniądze są w płatomacie i powinno się je co najmniej na drugi dzień wyjąć i zaksięgować na moje konto. Nie rozumiem jak bank może tak rolować klientów i obracać moją gotówką. Pozdrawiam Czekub.
Odpowiedz
0 Lajków
Czekub
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-03-2018
Wiadomość 10 z 17 (26 127 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Millennium nie daje wyboru. Tylko MC.

12-10-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING


Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.

Nie wydaje mi się, żeby to było cel

...

12-10-2024
Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie. 

12-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy