12-09-2017 17:40
13-09-2017 19:21
Przykro nam, że tak się stało. 7 dni to maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji. Staramy się, aby ten czas był krótszy.
16-09-2017 23:28
Wiele osób wspomina traumatyczne chwile,gdy wpłatomat zjada pieniążek i go nie księguje. W takich chwilach 7 dni, to czas bardzo się dłużący. Bardzo często wpłacamy pieniążki ze względu na wysokie na nie zapotrzebowanie, wysoki priorytet, często są to pieniążki z utargu, bądź zlecenie, rozliczone w gotowce. Sam byłem w takiej sytuwcji i wiem ze to koszmar.
Będąc debiutantem społeczności, a za razem starym wyjadaczem ebankingu zwracam się z prośba abyście to wy jakopierwsi w Polsce, zrobili coś w tej sprawie. Uważam ze temat powinien mieć wysoki priorytet, gdyż bardzo często ludzie nie z własnej winytracą wiarygodność, ze względu na niezrealizowane tranzakcje, tracą kontrahenta, co doprowadza do zapożyczania się i cała ta sytuacja burzy relacje domowników.
Zaoferujcie bezpieczeństwo transakcji.
Proszę wszechobecnych o poparcie tematu wspólna dyskusją.
25-09-2017 15:46
Też miałam taką sytuacje..
W piątek 22.09.2017 wpłaciłam 300 zł do wpłatomatu w Oleśnicy na ulicy 3 maja. Pieniędzy na kącie na razie brak.
25-09-2017 15:48
Również miałam podobną sytuacje. Wpłąciłam 300 zł. Wpłatomat w Oleśnicy na ulicy 3 maja.
26-09-2017 16:51
W takiej sytuacji zgłoś nam reklamację przez swoją bankowość korzystając z zakładki Wiadomości lub telefonicznie 32 357 00 69.
16-02-2018 16:22
Dzisiaj rówinież wpłacałam we wpłatomacie ING 800zł ipo komunikacie " Trwa deponowanie pieniędzy" wyświetliło się: " Transakcja nie powiodła się proszę o kontakt z numerem 801 222 222" , wpłatomat oddał mi kartę, Pani na infolinii przyjęła lakonicznie reklamację, a w tym samym czasie z tego wpłatomatu korzystali inni klienci!!! Widac to norma, że ING nie zabezpiecza nawet w takiej sytuacji maszyny. Na dodatek nie otrzymałam z wpłatomatu żadnego potwierdzenia o nieudanej transakcji!!!! Szukam innego banku bo tekst o "sprawdzaniu na kamerach czy dokonywałam wpłaty" jest poniżej wszystkiego!!!!
17-02-2018 16:48
Analizując reklamację nie opieramy się na zapisie z kamer. Nasze wpłatomaty posiadają wewnętrzne dzienniki, w których zapisywane są wszystkie operacje. Nie potrzebujesz potwierdzenia, abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację. Dodatkowo, urządzenie jest otwierane i przeliczamy stan gotówki.
17-02-2018 21:17
01-03-2018 20:35
Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.
Nie wydaje mi się, żeby to było cel
... 12-10-2024W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie.
12-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |