12-09-2017 17:40
13-09-2017 19:21
Przykro nam, że tak się stało. 7 dni to maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji. Staramy się, aby ten czas był krótszy.
16-09-2017 23:28
Wiele osób wspomina traumatyczne chwile,gdy wpłatomat zjada pieniążek i go nie księguje. W takich chwilach 7 dni, to czas bardzo się dłużący. Bardzo często wpłacamy pieniążki ze względu na wysokie na nie zapotrzebowanie, wysoki priorytet, często są to pieniążki z utargu, bądź zlecenie, rozliczone w gotowce. Sam byłem w takiej sytuwcji i wiem ze to koszmar.
Będąc debiutantem społeczności, a za razem starym wyjadaczem ebankingu zwracam się z prośba abyście to wy jakopierwsi w Polsce, zrobili coś w tej sprawie. Uważam ze temat powinien mieć wysoki priorytet, gdyż bardzo często ludzie nie z własnej winytracą wiarygodność, ze względu na niezrealizowane tranzakcje, tracą kontrahenta, co doprowadza do zapożyczania się i cała ta sytuacja burzy relacje domowników.
Zaoferujcie bezpieczeństwo transakcji.
Proszę wszechobecnych o poparcie tematu wspólna dyskusją.
25-09-2017 15:46
Też miałam taką sytuacje..
W piątek 22.09.2017 wpłaciłam 300 zł do wpłatomatu w Oleśnicy na ulicy 3 maja. Pieniędzy na kącie na razie brak.
25-09-2017 15:48
Również miałam podobną sytuacje. Wpłąciłam 300 zł. Wpłatomat w Oleśnicy na ulicy 3 maja.
26-09-2017 16:51
W takiej sytuacji zgłoś nam reklamację przez swoją bankowość korzystając z zakładki Wiadomości lub telefonicznie 32 357 00 69.
16-02-2018 16:22
Dzisiaj rówinież wpłacałam we wpłatomacie ING 800zł ipo komunikacie " Trwa deponowanie pieniędzy" wyświetliło się: " Transakcja nie powiodła się proszę o kontakt z numerem 801 222 222" , wpłatomat oddał mi kartę, Pani na infolinii przyjęła lakonicznie reklamację, a w tym samym czasie z tego wpłatomatu korzystali inni klienci!!! Widac to norma, że ING nie zabezpiecza nawet w takiej sytuacji maszyny. Na dodatek nie otrzymałam z wpłatomatu żadnego potwierdzenia o nieudanej transakcji!!!! Szukam innego banku bo tekst o "sprawdzaniu na kamerach czy dokonywałam wpłaty" jest poniżej wszystkiego!!!!
17-02-2018 16:48
Analizując reklamację nie opieramy się na zapisie z kamer. Nasze wpłatomaty posiadają wewnętrzne dzienniki, w których zapisywane są wszystkie operacje. Nie potrzebujesz potwierdzenia, abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację. Dodatkowo, urządzenie jest otwierane i przeliczamy stan gotówki.
17-02-2018 21:17
01-03-2018 20:35
mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
07-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |