Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Dzisiaj między godziną 10:50 a 11:15 wpłatomat przy oddziale banku Ing w Bedzinie przy ulicy 11 listopada zjadł mi 1300 zl. Sytuacja taka zdażyła mi się pierwszy raz, a korzystam z wpłatomatow dość często. Wielką zaletą wpłatomatow Ing jest to że pieniądze są natychmiast na koncie. Pierwszy raz wpłacałam tak dużą kwotę. Zwykle to byly mniejsze sumy. Wszystko zrobione było zgodnie z instrukcją w momencie wsuniecia banknotów automat zaczął liczyć pieniądze jeden raz, następnie drugi potem trzeci a potem wyświetlił się komunikat o błędzie. Wpłatomat wypluł kartę a na ekranie zostałam komunikat że urzadzenie jest nieczynne. Po kontakcie z obslugą banku moich lamentach i płaczach dowiedziałam się że nie można zrobić nic poza zgłoszeniem reklamacji. I czekaniu 7 dni.
Jeszcze nigdy nie byłam tak rozczarowana. Pieniądze nie były moje mialam je po prostu wpłacic i wyslac na konto brata ktory jest na długim końcu polski. Teraz on nie ma środków do życia a ja nawet nie wiem kiedy i czy w ogóle odzyskam pieniądze. Po cały incydencie wpłatomat nie został zabezpieczony gdy wychodziłam działał jak gdyby nigdy nic korzystali z niego innni klienci. Nikt z pracowników nie wyraził nawet odrobiny współczucia nie mówiąc o chęci pomocy. Zwłaszcza że to nie była mała kwota. Moje zaufanie do tej placówki bardzo podupadło. Rozumiem że to tylko maszyna ale jednak w takich przypadkach reakcja powinna być natychmiastowa.
Odpowiedz
0 Lajków
Katdzi9437
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-09-2017
Wiadomość 1 z 17 (29 112 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Przykro nam, że tak się stało. 7 dni to maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji. Staramy się, aby ten czas był krótszy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 17 (29 021 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Wiele osób wspomina traumatyczne chwile,gdy wpłatomat zjada pieniążek i go nie księguje. W takich chwilach 7 dni, to czas bardzo się dłużący. Bardzo często wpłacamy pieniążki ze względu na wysokie na nie zapotrzebowanie, wysoki priorytet, często są to pieniążki z utargu, bądź zlecenie, rozliczone w gotowce. Sam byłem w takiej sytuwcji i wiem ze to koszmar. 

 

Będąc debiutantem społeczności, a za razem starym wyjadaczem ebankingu zwracam się z prośba abyście to wy jakopierwsi w Polsce, zrobili coś w tej sprawie. Uważam ze temat powinien mieć wysoki priorytet, gdyż bardzo często ludzie nie z własnej winytracą wiarygodność, ze względu na niezrealizowane tranzakcje, tracą kontrahenta, co doprowadza do zapożyczania się i cała ta sytuacja burzy relacje domowników. 

 

Zaoferujcie bezpieczeństwo transakcji.

Proszę wszechobecnych o poparcie tematu wspólna dyskusją. 

 

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 17 (28 925 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Też miałam taką sytuacje..

W piątek 22.09.2017 wpłaciłam 300 zł do wpłatomatu w Oleśnicy na ulicy 3 maja. Pieniędzy na kącie na razie brak.

 

Odpowiedz
0 Lajków
agawen8293
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
25-09-2017
Wiadomość 4 z 17 (28 719 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Również miałam podobną sytuacje. Wpłąciłam 300 zł. Wpłatomat w Oleśnicy na ulicy 3 maja.

Odpowiedz
0 Lajków
agawen8293
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
25-09-2017
Wiadomość 5 z 17 (28 718 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

W takiej sytuacji zgłoś nam reklamację przez swoją bankowość korzystając z zakładki Wiadomości lub telefonicznie 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
184
71
04-09-2015
Wiadomość 6 z 17 (28 624 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Dzisiaj rówinież wpłacałam we wpłatomacie ING 800zł ipo komunikacie  " Trwa deponowanie pieniędzy" wyświetliło się: " Transakcja nie powiodła się proszę o kontakt z numerem 801 222 222" , wpłatomat oddał mi kartę, Pani na infolinii przyjęła lakonicznie reklamację, a w tym samym czasie z tego wpłatomatu korzystali inni klienci!!! Widac to norma, że ING nie zabezpiecza nawet w takiej sytuacji maszyny. Na dodatek nie otrzymałam z wpłatomatu żadnego potwierdzenia o nieudanej transakcji!!!! Szukam innego banku bo tekst o "sprawdzaniu na kamerach czy dokonywałam wpłaty" jest poniżej wszystkiego!!!!

Odpowiedz
0 Lajków
Moa667
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
16-02-2018
Wiadomość 7 z 17 (26 623 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Analizując reklamację nie opieramy się na zapisie z kamer. Nasze wpłatomaty posiadają wewnętrzne dzienniki, w których zapisywane są wszystkie operacje. Nie potrzebujesz potwierdzenia, abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację. Dodatkowo, urządzenie jest otwierane i przeliczamy stan gotówki.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 8 z 17 (26 583 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

To może poinformujcie o tym pracowników infolinii. Najwyraźniej nie mają pojęcia jak przyjąć proste zgłoszenie w takiej sprawie!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Moa667
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
16-02-2018
Wiadomość 9 z 17 (26 554 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Dzisiaj wpłaciłem do wpłatomatu InG Kraków ul. Zwierzyniecka 24 kwotę 18800 zł i trakcie dopłaty automat wyświetlił napis "problem" i za chwilę oddał kartę lecz nie wydał pokwitowania zaksięgowania na moje konto ,zwróciłem się do pracownika placówki banku i otrzymałem odpowiedz, że wyślemy mailową reklamacje na stronie ING BŚ. a następnie przedzwoniłem po nr. 323570012 gdzie również otrzymałem informację o przyjęciu reklamacji i że czas oczekiwani to 7 dni. Dziwię się że tak długo musi to trwać a przecież te pieniądze są w płatomacie i powinno się je co najmniej na drugi dzień wyjąć i zaksięgować na moje konto. Nie rozumiem jak bank może tak rolować klientów i obracać moją gotówką. Pozdrawiam Czekub.
Odpowiedz
0 Lajków
Czekub
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-03-2018
Wiadomość 10 z 17 (26 273 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mam dokładnie to samo, zarówno na aplikacji jak i w przeglądarce na laptopie...

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy