Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]
W dniu wczorajszym 26.08.22 miałem taką sytuację ze wpłacając 10tys zł, wpłatomat nie rozpoznał jednego banknotu, oddał mi 100zl po czym chcial potwierdzenia kwoty. Przez pomyłke nacisnąłem zwróć gotówke. Niestety ani gotówki ani wpływu na konto. Sprawa zgłoszona, pieniądze pilnie potrzebne a podejście ING jest takie, że na rozpatrzenie sprawy mają TRZY tygodnie, dokładnie do 16.09.22. Gdy my spóźnimy sie z np. z ratą o 3 tygodnie, to naliczycie nam odsetki wraz z setkami powiadomień. Gdy to wasz sprzęt sie zepsuje i przetrzymacie nasze pieniądze, które są nam pilnie potrzebne, jedyne co zrobicie to napiszecie przepraszamy?! Nr zgłoszenia 022439/082022
Odpowiedz
0 Lajków
Slawek89
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-08-2022
Wiadomość 1 z 3 (2 427 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Bardzo mi przykro, że napotkałeś na kłopot podczas wpłaty gotówki. Przesłałam prośbę do działu, który zajmuje się takimi zgłoszenia o szybszą weryfikację tej sprawy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (2 409 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Mamy informację, że coś się zmieniło w Twojej sprawie. Zapoznaj się proszę ze szczegółami swojego zgłoszenia. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (2 343 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy