Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wpłatomat zabrał pieniądze.
[ Edytowane ]27-08-2022 18:15 | Edytowano: 27-08-2022 18:25
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W dniu wczorajszym 26.08.22 miałem taką sytuację ze wpłacając 10tys zł, wpłatomat nie rozpoznał jednego banknotu, oddał mi 100zl po czym chcial potwierdzenia kwoty. Przez pomyłke nacisnąłem zwróć gotówke. Niestety ani gotówki ani wpływu na konto. Sprawa zgłoszona, pieniądze pilnie potrzebne a podejście ING jest takie, że na rozpatrzenie sprawy mają TRZY tygodnie, dokładnie do 16.09.22. Gdy my spóźnimy sie z np. z ratą o 3 tygodnie, to naliczycie nam odsetki wraz z setkami powiadomień. Gdy to wasz sprzęt sie zepsuje i przetrzymacie nasze pieniądze, które są nam pilnie potrzebne, jedyne co zrobicie to napiszecie przepraszamy?! Nr zgłoszenia 022439/082022
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-08-2022 19:45
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo mi przykro, że napotkałeś na kłopot podczas wpłaty gotówki. Przesłałam prośbę do działu, który zajmuje się takimi zgłoszenia o szybszą weryfikację tej sprawy
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomość 2 z 3
(2 409 wyświetleń)
29-08-2022 11:02
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mamy informację, że coś się zmieniło w Twojej sprawie. Zapoznaj się proszę ze szczegółami swojego zgłoszenia.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość