Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]
W dniu wczorajszym 26.08.22 miałem taką sytuację ze wpłacając 10tys zł, wpłatomat nie rozpoznał jednego banknotu, oddał mi 100zl po czym chcial potwierdzenia kwoty. Przez pomyłke nacisnąłem zwróć gotówke. Niestety ani gotówki ani wpływu na konto. Sprawa zgłoszona, pieniądze pilnie potrzebne a podejście ING jest takie, że na rozpatrzenie sprawy mają TRZY tygodnie, dokładnie do 16.09.22. Gdy my spóźnimy sie z np. z ratą o 3 tygodnie, to naliczycie nam odsetki wraz z setkami powiadomień. Gdy to wasz sprzęt sie zepsuje i przetrzymacie nasze pieniądze, które są nam pilnie potrzebne, jedyne co zrobicie to napiszecie przepraszamy?! Nr zgłoszenia 022439/082022
Odpowiedz
0 Lajków
Slawek89
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-08-2022
Wiadomość 1 z 3 (2 138 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Bardzo mi przykro, że napotkałeś na kłopot podczas wpłaty gotówki. Przesłałam prośbę do działu, który zajmuje się takimi zgłoszenia o szybszą weryfikację tej sprawy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (2 120 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Mamy informację, że coś się zmieniło w Twojej sprawie. Zapoznaj się proszę ze szczegółami swojego zgłoszenia. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (2 054 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy