27-08-2022 18:15 | Edytowano: 27-08-2022 18:25
27-08-2022 19:45
Bardzo mi przykro, że napotkałeś na kłopot podczas wpłaty gotówki. Przesłałam prośbę do działu, który zajmuje się takimi zgłoszenia o szybszą weryfikację tej sprawy
29-08-2022 11:02
Mamy informację, że coś się zmieniło w Twojej sprawie. Zapoznaj się proszę ze szczegółami swojego zgłoszenia.
Prosimy, zgłoście nam ten kłopot przez czat lub wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to.
31-01-2023Potwierdzam, u mnie jest to samo. Mam Samsunga s 10E wersja systemu Android 12. Aplikacja chodzi bardzo wolno, jest to mega denerwujące. Zgłosiłam dzisiaj reklamację telefonicznie.
31-01-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |