Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze.

Witam, w sobotę wpłacałem 1000zł w wpłatomacie ING, odział Wrocław ul. Strzegomska. Po włożeniu karty i podążaniu za instrukcjami na ekranie włożyłem banknoty do otworu który sie otworzył. Wpłatomat przytrzasnął banknoty a na ekranie było pokazane sprawdzanie banknotów, po około 30-40 sekundach wpłatomat wciągnął wszystkie pieniądze i wydał kartę. Wykonywałem tego typu operacje pierwszy raz i nie jestem pewien czy wszystko przebiegło poprawnie. Problem w tym że nadal nie mam pieniędzy na kącie. A z tego co wiem powinny sie tam znaleźć juz po wpłacie. Jutro skontaktuje sie z bankiem ale moje pytanie jest takie czy jest szansa na odzyskanie pieniędzy? Wpłatomat wciągnął piendze ale nie wiem czy bank mi to uzna? Czy jest jakaś metoda żeby sprawdzić ile pieniądze i kiedy pobrał wpłatomat? Z góry dziękuje za pomoc! 

Odpowiedz
0 Lajków
Jerpap
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-08-2016
Wiadomość 1 z 125 (51 084 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy opisaną sytuację na Twoim koncie.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 2 z 125 (51 052 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Mialam podobna sytuacje tydzien temu. Dzisiaj dostalam odpowiedziec na reklamacje. Dziwnym trafem we wplatomacie "zaginelo" 200 zl. A wiem ile wplacalam, bo byly to pieniadze konkretnie odliczone na oplaty. Zostanie chyba sprawa sadowa i rezygnacja z uslug w banku, bo czuje sie oszukana.

Odpowiedz
0 Lajków
Agnieszkazyx
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-09-2016
Wiadomość 3 z 125 (50 532 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Chcielibyśmy pomóc i to wyjaśnić, dlatego proszę o złożenie odwołania do reklamacji.

Odwołanie możesz złożyć na kilka sposobów:
- telefonicznie 32 357 00 69,
- wysyłając wiadomość przez MojeING,
- w oddziale banku.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 125 (50 496 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Witam,

 

Kolejny problem z wczoraj , żona we wpłatomacie ING w Dąbrowie Górniczej - również miała tak jak poprzednicy.

Pieniądze wsysło, kartę wyrzuciło i wyświetliło komunikat : PROBLEM - czyli bujaj się frajerze

 

TERAZ dopiero będzie ubaw: - Po jaki !@$@! na bankomacie podajecie numer zaczynający się od 801 xxx coś tam coś tam skoro

połowa ludzi ma problem z połączeniem na ten numer ?- Tak trudno podać numer stacjonarny w wyraźnym miejscu ????

numer się znalazł gdzieś na drzwiach w mało widocznym miejscu - a człowiek zdenerwowany potrzebuje jasnych informacji.

 

DLACZEGO przed wpłatą nie pojawia się komunikat - PRZED WŁOŻENIEM PIENIĘDZY PRZELICZ JE, BO MOŻE BĘDZIE PROBLEM I MOŻESZ JE STRACISZ  ?

może powinienem napisać ....I MOŻEMY CI JE UKRAŚĆ >? bo przywłaszczenie cudzej własności to zgodnie z prawem karnym jest kradzież - prawda ? a kwota powyżej 250 zł to przestępstwo

 

Obsługa klienta jak robot - PANI reklamacja została przyjęta ,mamy 7 dni na jej rozpatrzenie .... Pytam jak mam zapłacić rachunki jutro ?? bo skoro wpłacam pieniądze

we wpłatomacie na konto to chyba z jakiegoś konkretnego powodu ?? i dalej w koło " reklamacja została przyjęta mamy 7 dni na jej rozpatrzenie"  Pytamy dalej

czy ktoś podjedzie i zabepieczy wpłatomat - słyszę znowu "reklamacja została przyjęta mamy 7 dni na jej rozpatrzenie"

Do du-py z taką obsługą gdy ktoś wpłaca pieniądze na konto w banku i jest tak traktowany.

 

Żona pół nocy przeryczała bo hgw co będzie dalej - a kwota dla nas dość poważna ? a w głowie jedna myśl - przecież bank ma 7 dni. Żadne tam zapewnienia

typu " Proszę się nie martwić , będziemy natychmiast reagować itd. 

 

Jak to jest się pytam ???

Gdy spóźniłem się z ratą o jeden dzień to dostałem już telefon i karę za spóźnienie -> widać działa to tylko w jednym kierunku. Aż ciśnie mi się na usta cytat "sory ,taki mamy klimat"

 

Tak na wszelki wypadek zrobiłem sobie zrzut ekranu , aby dla kogoś komu mój post wyda się niewygodny wpadł na pomysł by go usunąć

 

 

 

supian
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
2
16-03-2017
Wiadomość 5 z 125 (48 597 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Trudno powiedzieć czy to akurat ten post zadziałał , ale reklamacja się zakończyła. Pieniążki są już na koncie, żona spokojna , ja teżBardzo szczęśliwy kot

 

Oby inni klienci ING nie znaleźli się w takiej sytuacji, a mój post niech będzie dla Wszystkich przestrogą że maszynom i systemom wierzyć NIE WOLNO !

supian
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
2
16-03-2017
Wiadomość 6 z 125 (48 571 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Numer na infolinię znajdziesz również na odwrocie swojej karty. Termin 7 dni jest to maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji.  Zawsze staramy się w jak najszybszym terminie wyjaśnić sprawę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 7 z 125 (48 568 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Sytuacja jak zwykle !!!! Od 1996 roku jestem klientem biznesowym to w jaki sposób jest załatwiana sprawa reklamacji gdzie wpłatomat podczas dokonywania wpłaty się zawiesił jest absurdem i totalnym ignorowaniem klienta. 27.05.2017 roku we wpłatomacie w Dąbrowie Górniczej w CH Pogoria zostały mi zatrzymane środki jak i karta, które są niezbędne do funkcjonowania firmy !!!!! Oczywiście zadzwoniłem, złożyłem reklamację, a "maszyna" do obsługi klienta  wyśpiewała swoje wyuczone " mamy 30 dni na rozpatrzenie reklamacj, nowa karta będzie wcześniej". Na rachunku znajduje się linia kredytowa, którą uzupełniłem tymi środkami w celu zmniejszenia odsetek. Kwoty nie ma na koncie, a odsetki są pobierane!!! Bank ma i obraca moimi pieniędzmi, a ja za to płacę odsetki !!! Złodziejskie procedery !!!! Gdzie i do kogo mam dzwonić żeby pieniądze znalazły się na moim koncie?! Do dnia dzisiejszego środków brak !!! Pani w banku rozkłada ręce, ona nic nie może zrobić i każe mi się uzbroić w cierpliwość !!! Hahahaha 

Odpowiedz
0 Lajków
MM87MM
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-06-2017
Wiadomość 8 z 125 (46 429 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Witam ta sama sytuacja Białystok ul. Branickiego wplatomat przyjął pieniądze Ale nie zaksięgował na konto. 20 minut dodzwonienie się na infolinię, rozmowa się przerwała kolejne 20 minut kolejne zgłoszenie. Stałam w bankomacie z 30 minut Pan powiedział że bank ma 7 dni na weryfikację ?!?! Gdzie przez 7 dni są moje pieniądze interwencja powinna być natychmiastowa. Skoro bankomat się zawiesił i pieniądze wcięło jak mam udowodnić jaką kwotę wplacilam przecież to tylko maszyna. Czekam do 7 dni jeśli pieniądze nie będą na koncie zgłaszam sprawę na policję nie podoba mi się sposób rozwiązywania problemu, jedyna odpowiedź to mamy 7 dni.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaProchow
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-06-2017
Wiadomość 9 z 125 (46 089 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@KarolinaProchow Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce i dziękujemy, że zgłosiłaś to od razu po zajściu. Nasi analitycy odpowiadają na zgłoszenia tak szybko jak to jest możliwe. Termin 7 dni, o którym napisałaś to maksymalny czas jej wyjaśnienia.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 10 z 125 (45 943 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy