31-01-2023 19:55
01-02-2023 13:05
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostki w naszym banku z prośbą o pilną weryfikację.
01-02-2023 13:25
01-02-2023 13:32
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊
Prosimy, spróbuj wyczyścić dane przeglądarki (cookiesy) lub skorzystaj z okna prywatnego (incognito). Jeśli to nie pomoże, to prosimy zgłoś nam tę sytuację pod numerem 32 357 00 69.
01-06-2023Jeśli komórkę lokatorską kupujesz z własnych środków, nie mamy tutaj żadnych przeciwskazań. Natomiast na akcie notarialnym musi być wyszczególniona informacja o mieszkaniu oraz o komórce, wraz z ceną
... 01-06-2023Zgłoszone dzisiaj przez czat przed chwilą.
01-06-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |