Odpowiedz

Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dnia 31.01.2023 wpłacałam pieniądze w Ostródzie na ulicy Jana Pawła i wpłatomat zabrał moje 1400zl przeliczał banknoty, zwrócił banknot 20-sto złotowy jako banknot nie rozpoznany. Włożyłam go ponownie, wpłatomat zaczął wydawac dziwne dźwięki po czym pojawił się napis „awaria modułu wpłat” zgłosiłam sprawę do ING okres oczekiwania jest dla mnie bardzo długi bo aż 21 dni a to były moje jedyne pieniądze. Czy można tą procedurę jakos przyspieszyć?
Odpowiedz
0 Lajków
Paciusia19
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-01-2023
Wiadomość 1 z 4 (3 778 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostki w naszym banku z prośbą o pilną weryfikację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (3 685 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023
Odpowiedz
0 Lajków
Paciusia19
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-01-2023
Wiadomość 3 z 4 (3 680 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (3 675 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy