Odpowiedz

Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dnia 31.01.2023 wpłacałam pieniądze w Ostródzie na ulicy Jana Pawła i wpłatomat zabrał moje 1400zl przeliczał banknoty, zwrócił banknot 20-sto złotowy jako banknot nie rozpoznany. Włożyłam go ponownie, wpłatomat zaczął wydawac dziwne dźwięki po czym pojawił się napis „awaria modułu wpłat” zgłosiłam sprawę do ING okres oczekiwania jest dla mnie bardzo długi bo aż 21 dni a to były moje jedyne pieniądze. Czy można tą procedurę jakos przyspieszyć?
Odpowiedz
0 Lajków
Paciusia19
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-01-2023
Wiadomość 1 z 4 (2 736 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostki w naszym banku z prośbą o pilną weryfikację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (2 643 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023
Odpowiedz
0 Lajków
Paciusia19
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-01-2023
Wiadomość 3 z 4 (2 638 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (2 633 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy