Odpowiedz

Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dnia 31.01.2023 wpłacałam pieniądze w Ostródzie na ulicy Jana Pawła i wpłatomat zabrał moje 1400zl przeliczał banknoty, zwrócił banknot 20-sto złotowy jako banknot nie rozpoznany. Włożyłam go ponownie, wpłatomat zaczął wydawac dziwne dźwięki po czym pojawił się napis „awaria modułu wpłat” zgłosiłam sprawę do ING okres oczekiwania jest dla mnie bardzo długi bo aż 21 dni a to były moje jedyne pieniądze. Czy można tą procedurę jakos przyspieszyć?
Odpowiedz
0 Lajków
Paciusia19
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-01-2023
Wiadomość 1 z 4 (2 127 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostki w naszym banku z prośbą o pilną weryfikację.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
557
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (2 034 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023
Odpowiedz
0 Lajków
Paciusia19
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-01-2023
Wiadomość 3 z 4 (2 029 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
557
122
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (2 024 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Warunki polisy ubezpieczeniowej nieruchomości

,"Wymóg ubezpieczenia od powodzi dotyczy umów podpisanych od 12 marca 2023 r. - potrzeba zapewnienia zabezpieczenia ryzyka powodzi "

Ale jakich umów? Kredytowych? Ubezpieczeniowych?

Co znaczy "stare" um...

19-03-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Kolejna aktualizacja i 0 poprawionych błędów. Wklejam jeszcze raz listę problemów, dopóki nie dostaną naprawione:

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno kont...

18-03-2024
Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Witam,

 

Przez dłuższy czas nie używałem aplikacji, ale mało przezornie ją zaktualizowałem, po czym nie mogę się normalnie zalogować.

Po włączeniu apki jedyne opcje do wyboru to:

1. Aktywuj aplikację,

2. Z

...

18-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy