31-01-2023 19:55
01-02-2023 13:05
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostki w naszym banku z prośbą o pilną weryfikację.
01-02-2023 13:25
01-02-2023 13:32
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊
Może to AI a nie specjaliści pisze więc jest na jedno kopyto
18-09-2024"Na chwilę obecną" czyli jednak coś pozytywnego w tym temacie może się zadziać. Oby było jak najlepiej
18-09-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |