31-01-2023 19:55
01-02-2023 13:05
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostki w naszym banku z prośbą o pilną weryfikację.
01-02-2023 13:25
01-02-2023 13:32
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊
Witam
Niedawno skończyłem 5letnią stałą stopę kredytu.Przed zmianą warunków, udało się spłacić 75% kredytu.
Zostało ok 90000 zł, w lutym zdecydowałem się na stałą stopę 7,1% z założeniem że resztę kredy
... 24-04-2025Trudno nam tutaj wyjaśnić, dlaczego tak się dzieje u Ciebie. Zachęcamy do kontaktu na czacie w Moim ING. Specjalista zapisze zgłoszenie i przekaże do odpowiedniego zespołu.
24-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |