Odpowiedz

Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dnia 31.01.2023 wpłacałam pieniądze w Ostródzie na ulicy Jana Pawła i wpłatomat zabrał moje 1400zl przeliczał banknoty, zwrócił banknot 20-sto złotowy jako banknot nie rozpoznany. Włożyłam go ponownie, wpłatomat zaczął wydawac dziwne dźwięki po czym pojawił się napis „awaria modułu wpłat” zgłosiłam sprawę do ING okres oczekiwania jest dla mnie bardzo długi bo aż 21 dni a to były moje jedyne pieniądze. Czy można tą procedurę jakos przyspieszyć?
Odpowiedz
0 Lajków
Paciusia19
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-01-2023
Wiadomość 1 z 4 (2 728 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostki w naszym banku z prośbą o pilną weryfikację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (2 635 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023
Odpowiedz
0 Lajków
Paciusia19
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-01-2023
Wiadomość 3 z 4 (2 630 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (2 625 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy