Odpowiedz

Wpłatomat wciągnał mi pieniądze

Przy wpłacaniu pieniędzy, na wpłatomacie wyskoczył błąd, po czym moje pieniądze nie zostały ani zwrócone, ani wysłane na konto, dzwoniłem na infolinię, zgłosiłem reklamację w banku, mimo to proszę o przyspiesznie rozpatrzenia sprawy, ponieważ nie była to mała suma. Środki te mi są niezbędne i odchodzę już od zmysłów!! Najbardziej frustrujące było to, że wpłatomat po chwili znów działał prawidłowo!!! Numer mojej reklamacji to 108860/102022. Jeszcze raz proszę o natychmiastowy zwrot moich pieniędzy!

 

Odpowiedz
0 Lajków
dominiq27
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
17-10-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 763 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnał mi pieniądze

Przykro mi, że napotkałeś na kłopot z urządzeniem. Wysłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojej reklamacji. Postaramy się wysłać odpowiedź najszybciej jak to będzie możliwe. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 761 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy