Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze

Dzień Dobry, proszę o pomoc w dniu 18 mają 2022, wpłatomat w Bielsko-Biała na sarnim stoku zabrał mi 11200, wpłatomat wyświetlał błąd i prośbę o kontakt z bankiem, oddał kartę, brak rejestracji wpłaty na koncie. Skontaktowałam się z bankiem i złożyłam reklamacje 015073/052022, czas oczekiwania na odpowiedź do 08.06.22 nie mogę tyle czekać te pieniądze są mi bardzo potrzebne mam chorego onkologicznie męża i musiałam sprzedać auto żeby jakoś wyjść z części długów a tu taka przykra sprawa. Proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
Dorothe81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
22-05-2022
Wiadomość 1 z 5 (4 585 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

 
Odpowiedz
0 Lajków
Dorothe81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
22-05-2022
Wiadomość 2 z 5 (4 582 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałem prośbę o przyśpieszenie reklamacji do odpowiedniego zespołu.




-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
196
40
02-09-2021
Wiadomość 3 z 5 (4 508 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Dorothe81 Czy uzyskała Pani już jakieś informacje w swojej sprawie?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 5 (4 382 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Czy odzyskano pieniądze? Bo u mnie też wysoka kwota i pierwsza decyzja odmowna... Pieniądze po prostu wyparowały...cud
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 5 z 5 (3 356 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Po naszych pracach serwisowych w ostatnim czasie, u niektórych klientów może pojawić się błąd, skutkujący wymuszeniem ponownej aktywacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.

05-04-2025
Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Witam,

odświeżam temat ponieważ mimo wyczyszczenia plików cookie i zmiany przeglądarek komunikat nadal się pojawia.

W momencie kiedy zostaje przekierowany z esklepu w celu zapłaty pojawia się okno z log

...

04-04-2025
dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

Jeśli ktoś wydaje dyspozycję wypłaty na wypadek śmierci z konta osobistego, a ma przy okazji kredyt w ING, który spłaca z tego konta, to czy dyspozycja zostanie zrealizowana, czy bank przejmie środki

...

04-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy