Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wpłatomat pobrał pieniądze ale brak ich na koncie
01-10-2022 22:20
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam wszystkich.
Dziś podczas wpłacania pieniędzy do wpłatomatu urządzenie wyświetliło błąd informujący, że jest uszkodzone. Wydało kartę jednak pieniądze zostały w środku i brak ich na koncie.
Dodam, że chwile wcześniej wpłacałem pieniądze na konto firmowe i wszystko przebiegło prawidłowo.
Reklamacja została zgłoszona przez infolinie ING. Czas jej rozpatrzenia to 3 tygodnie. Tym samym zostałem bez środków do życie. Nie mówiąc już o nadchodzącej racie kredytu hipotecznego (w ing) i innych zobowiązaniach.
Czy jest coś co mogę zrobić, żeby przyspieszyli procedurę?
Nr reklamacji to 000305/102022
Dziś podczas wpłacania pieniędzy do wpłatomatu urządzenie wyświetliło błąd informujący, że jest uszkodzone. Wydało kartę jednak pieniądze zostały w środku i brak ich na koncie.
Dodam, że chwile wcześniej wpłacałem pieniądze na konto firmowe i wszystko przebiegło prawidłowo.
Reklamacja została zgłoszona przez infolinie ING. Czas jej rozpatrzenia to 3 tygodnie. Tym samym zostałem bez środków do życie. Nie mówiąc już o nadchodzącej racie kredytu hipotecznego (w ing) i innych zobowiązaniach.
Czy jest coś co mogę zrobić, żeby przyspieszyli procedurę?
Nr reklamacji to 000305/102022
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-10-2022 10:36
Re: Wpłatomat pobrał pieniądze ale brak ich na koncie
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Zgłoszenia rozpatrujemy tak szybko jak to możliwe. Przekazałam też numer Twojej reklamacji do odpowiedniej jednostki w naszym banku, z prośbą o pilną odpowiedź.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość