Odpowiedz

Wpłatomat wciągnał mi pieniądze

Przy wpłacaniu pieniędzy, na wpłatomacie wyskoczył błąd, po czym moje pieniądze nie zostały ani zwrócone, ani wysłane na konto, dzwoniłem na infolinię, zgłosiłem reklamację w banku, mimo to proszę o przyspiesznie rozpatrzenia sprawy, ponieważ nie była to mała suma. Środki te mi są niezbędne i odchodzę już od zmysłów!! Najbardziej frustrujące było to, że wpłatomat po chwili znów działał prawidłowo!!! Numer mojej reklamacji to 108860/102022. Jeszcze raz proszę o natychmiastowy zwrot moich pieniędzy!

 

Odpowiedz
0 Lajków
dominiq27
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
17-10-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 038 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnał mi pieniądze

Przykro mi, że napotkałeś na kłopot z urządzeniem. Wysłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojej reklamacji. Postaramy się wysłać odpowiedź najszybciej jak to będzie możliwe. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 036 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nadplata kredyt 2016

Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredyt

...

22-11-2024
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy