17-10-2022 18:31
Przy wpłacaniu pieniędzy, na wpłatomacie wyskoczył błąd, po czym moje pieniądze nie zostały ani zwrócone, ani wysłane na konto, dzwoniłem na infolinię, zgłosiłem reklamację w banku, mimo to proszę o przyspiesznie rozpatrzenia sprawy, ponieważ nie była to mała suma. Środki te mi są niezbędne i odchodzę już od zmysłów!! Najbardziej frustrujące było to, że wpłatomat po chwili znów działał prawidłowo!!! Numer mojej reklamacji to 108860/102022. Jeszcze raz proszę o natychmiastowy zwrot moich pieniędzy!
17-10-2022 18:35
Przykro mi, że napotkałeś na kłopot z urządzeniem. Wysłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojej reklamacji. Postaramy się wysłać odpowiedź najszybciej jak to będzie możliwe.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |