08-05-2023 12:11
Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.
Jeśli chcesz poznać szczegóły reklamacji, skontaktuj się proszę na czacie w Moim ING lub z naszą infolinią: 32 357 00 69.
Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów.
08-05-2023 13:01
10-05-2023 19:31
Czy pojawiły się jakieś nowe informacje w zgłoszonej sprawie?
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |