Odpowiedz

Wpłatomat ukradł pieniądze

Witam tak jak w tytule wpłatomat ukradł 1700zł w Galerii w Ełku, na początku wybrałem że chce wpłacić 1400zł, ale zaraz zmieniłem że chce 1700, nie wplaciłem na raz wszystkiego, najpierw 300 przy zaznaczeniu 1400, a potem zmieniłem wpłatę kwoty na 1700zł i wpłaciłem już cała resztę, zgłosiłem sprawę, kasa potrzebna na opłaty, dziwne bardzo, potwierdzenia nie wziąłem ale na infolinii mówił chłopak że nie potrzebne, pierwszy raz taka sytuacja ale czytałem że dużo ludzi tak ma podsyłam numer zgłoszenia odrazu 110822/062023

Sieć Planet Cash

Odpowiedz
0 Lajków
Pjoter12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
17-06-2023
Wiadomość 1 z 7 (5 431 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat ukradł pieniądze

Czy ktoś odpisuje w ogóle na to? Kto tu w ogóle rządzi tą stroną użytkownicy czy pracownicy
Pjoter12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
17-06-2023
Wiadomość 2 z 7 (5 410 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat ukradł pieniądze

 
Odpowiedz
0 Lajków
Pjoter12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
17-06-2023
Wiadomość 3 z 7 (5 410 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat ukradł pieniądze

Czy ktoś czyta to co ludzie udostępniają?

Normalnie ukradło pieniądze w biały dzień w galerii, a te pieniądze miały być przeznaczone na opłaty 

Odpowiedz
0 Lajków
Pjoter12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
17-06-2023
Wiadomość 4 z 7 (5 328 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat ukradł pieniądze

Przepraszamy za kłopot. Przekazaliśmy prośbę o pilne zajęcie się tą sprawą do odpowiedniego zespołu. Niestety to wszystko, co możemy tutaj zrobić. Prosimy o cierpliwość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 5 z 7 (5 326 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat ukradł pieniądze

Zawsze staramy się działać najszybciej, jak to możliwe. Prosimy, sprawdzaj na bieżąco swoją bankowość internetową, bo tam znajdziesz dodatkowe informacje. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 6 z 7 (5 265 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat ukradł pieniądze

Reklamacja. Tu jak kojarzę odpowiedź do 14 dni, o ile ... nie muszą podjąć dodatkowych działań.

Odpowiedz
0 Lajków
KlientOd2013
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
4
14-07-2023
Wiadomość 7 z 7 (4 425 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN.  Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić

...

19-12-2024
Odblokowania dostępu

Dobry wieczór, 

 

Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.

 

Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło,  zapisuje też

...

18-12-2024
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy