Odpowiedz

Wpłatomat ukradł pieniądze

Witam tak jak w tytule wpłatomat ukradł 1700zł w Galerii w Ełku, na początku wybrałem że chce wpłacić 1400zł, ale zaraz zmieniłem że chce 1700, nie wplaciłem na raz wszystkiego, najpierw 300 przy zaznaczeniu 1400, a potem zmieniłem wpłatę kwoty na 1700zł i wpłaciłem już cała resztę, zgłosiłem sprawę, kasa potrzebna na opłaty, dziwne bardzo, potwierdzenia nie wziąłem ale na infolinii mówił chłopak że nie potrzebne, pierwszy raz taka sytuacja ale czytałem że dużo ludzi tak ma podsyłam numer zgłoszenia odrazu 110822/062023

Sieć Planet Cash

Odpowiedz
0 Lajków
Pjoter12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
17-06-2023
Wiadomość 1 z 7 (6 008 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat ukradł pieniądze

Czy ktoś odpisuje w ogóle na to? Kto tu w ogóle rządzi tą stroną użytkownicy czy pracownicy
Pjoter12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
17-06-2023
Wiadomość 2 z 7 (5 987 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat ukradł pieniądze

 
Odpowiedz
0 Lajków
Pjoter12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
17-06-2023
Wiadomość 3 z 7 (5 987 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat ukradł pieniądze

Czy ktoś czyta to co ludzie udostępniają?

Normalnie ukradło pieniądze w biały dzień w galerii, a te pieniądze miały być przeznaczone na opłaty 

Odpowiedz
0 Lajków
Pjoter12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
17-06-2023
Wiadomość 4 z 7 (5 905 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat ukradł pieniądze

Przepraszamy za kłopot. Przekazaliśmy prośbę o pilne zajęcie się tą sprawą do odpowiedniego zespołu. Niestety to wszystko, co możemy tutaj zrobić. Prosimy o cierpliwość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 5 z 7 (5 903 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat ukradł pieniądze

Zawsze staramy się działać najszybciej, jak to możliwe. Prosimy, sprawdzaj na bieżąco swoją bankowość internetową, bo tam znajdziesz dodatkowe informacje. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 6 z 7 (5 842 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat ukradł pieniądze

Reklamacja. Tu jak kojarzę odpowiedź do 14 dni, o ile ... nie muszą podjąć dodatkowych działań.

Odpowiedz
0 Lajków
KlientOd2013
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
4
14-07-2023
Wiadomość 7 z 7 (5 002 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy