05-10-2022 21:53
05-10-2022 22:26
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja Prosimy zgłoś w tej sprawie reklamację, np. na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.
05-10-2022 23:34
05-10-2022 23:45
Przekazałam taką prośbę do odpowiedniego zespołu.
Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
03-01-2025Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |