Odpowiedz

Wpłatomat porwał mi 4600zl

Po tym jak wpłaciłem 5000zl, chciałem wpłacic kolejne. Wpłatomat wydel mi dwa banknoty 200zl jako nie rozpoznane następnie zamknął szufladę przemielił, wydał kartę ale potwierdzenia ani reszty pieniędzy na koncie nie ma
To jest dla mnie ważne bo pieniążki były ciężko zarobione i nie ukrywam że jestem zbulwersowany ta sytuacja bo to już drugi raz z kolei jak wpłatomat porywa moje OSOBISTE pieniądze.
Odpowiedz
0 Lajków
Gliwussss
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-10-2022
Wiadomość 1 z 4 (2 366 wyświetleń)

Re: Wpłatomat porwał mi 4600zl

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacjaEmotikon: Smutny Prosimy zgłoś w tej sprawie reklamację, np. na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (2 357 wyświetleń)

Re: Wpłatomat porwał mi 4600zl

Reklamacja została natychmiast zgłoszona. Jednak jeśli jest możliwość to prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź i realizację. Oto nr 001896/102022.
Odpowiedz
0 Lajków
Gliwussss
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-10-2022
Wiadomość 3 z 4 (2 346 wyświetleń)

Re: Wpłatomat porwał mi 4600zl

Przekazałam taką prośbę do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (2 344 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy