05-10-2022 21:53
05-10-2022 22:26
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja Prosimy zgłoś w tej sprawie reklamację, np. na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.
05-10-2022 23:34
05-10-2022 23:45
Przekazałam taką prośbę do odpowiedniego zespołu.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |