11-10-2020 23:03
12-10-2020 06:04
Jeśli Twoje konto jest objęte zajęciem egzekucyjnym, to księgowanie na nim odbywa się tylko od poniedziałku do soboty, w godzinach 8:00 - 20:00. W przypadku gdy wpłaciłeś pieniądze wczoraj (niedziela), zaksięgujemy wpłatę dzisiaj, po godzinie 8:00.
Jeśli nie masz zajęcia egzekucyjnego, proszę zadzwoń do nas +48 32 357 00 69 (infolinia całodobowa), postaramy się sprawdzić co jest przyczyną i przyjmiemy w tej sprawie odpowiednie zgłoszenie.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |