Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat pobrał pieniądze i nie zaksięgował ich

 
Odpowiedz
0 Lajków
RadekSowiecki
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
20-01-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 690 wyświetleń)

Re: Wpłatomat pobrał pieniądze i nie zaksięgował ich

Przepraszam za kłopoty z udostępnieniem pieniędzy po wpłacie na Twoim koncie. Pieniądze na kontach osobistych udostępniamy standardowo zaraz po wpłacie. Wyjątkiem może być sytuacja, gdy konto jest objęte zajęciem egzekucyjnym. W taki przypadku wpłaty we wpłatomacie, które robisz w niedziele, święta lub po godz. 20.00 od poniedziałku do soboty, księgujemy i udostępniamy następnego dnia roboczego. Jeśli Twoje konto jest wolne od zajęcia to proszę o skontaktuj się z nami przez szyfrowany kanał kontaktu np. infolinię 32 357 00 69, wiadomość lub czat w Moim ING.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
457
104
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 670 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Emotikon: Szczęśliwy

Zgadzam się. "Dam sobie włosy uciąć", że kojarzę info "planujemy taką możliwość [skracania kredytu przez mobile/www]" już w 2018.

Jestem w stanie uwierzyć, że ta funkcjonalność jest droga w implementac

...

05-02-2023

test 

 

05-02-2023
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Także optuję za "trzecim wariantem" sam tak robię, ale to nie zmienia faktu iż Bank ING leci w kulki z możliwością skrócenia okresy kredytowania w aplikacji (czy przez www).

05-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy