20-01-2019 07:26
20-01-2019 11:21
Przepraszam za kłopoty z udostępnieniem pieniędzy po wpłacie na Twoim koncie. Pieniądze na kontach osobistych udostępniamy standardowo zaraz po wpłacie. Wyjątkiem może być sytuacja, gdy konto jest objęte zajęciem egzekucyjnym. W taki przypadku wpłaty we wpłatomacie, które robisz w niedziele, święta lub po godz. 20.00 od poniedziałku do soboty, księgujemy i udostępniamy następnego dnia roboczego. Jeśli Twoje konto jest wolne od zajęcia to proszę o skontaktuj się z nami przez szyfrowany kanał kontaktu np. infolinię 32 357 00 69, wiadomość lub czat w Moim ING.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |