01-08-2024 19:33
Dzisiaj korzystając z wpłatomatu Planet Cash na Dworcu Głównym w Poznaniu na ul. Dworcowej 2 wyskoczył mi błąd- najpierw "proszę czekać", następnie "coś poszło nie tak" i finalnie "błąd drukarki; nie dostaniesz potwierdzenia"; chwilę czekałam na kartę, dostałam ją w końcu z powrotem myśląc, że pieniądze zostały zaksięgowane. Niestety jednak do tego nie doszło- zgłosiłam reklamację, ma nr 100889/082024. Podobno sprawa ma się rozwiązać do 23 sierpnia, jednak jest to zdecydowanie za długo jak na środki potrzebne do życia osobie studenckiej... Nie wiem czego się spodziewać i kiedy liczyć na wpływ środków.
01-08-2024 19:56
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |