31-12-2019 11:45
Dzień Dobry,
W dniu wczorajszym o godzinie 16:09 robiłem wpłatę suma 700 zł. Wszystko szło zgodnie z instrukcjami na ekranie wpłatomatu. Wpłatomat przeliczył pieniądze suma się zgadzała zweryfikował autentyczność gotówki. Po przejściu do operacji wpłaty, wpłatomat stwierdził, że anuluję transakcję. Wyświetlił się napis anulowano transakcje po chwili wypluł potwierdzenie wpłaty i kartę. Zadzwoniłem na infolinię gdzie zgłosiłem problem i otrzymałem informację, że muszę czekać na swoje pieniądze nr reklamacji to 021941/122019 i oczywiście 7 dni na rozpatrzenie sytuacji. Ze względu na to, że przeczytałem tutaj kilkanaście postów na temat tego, że takie sprawy są przedłużane. To jest kpina z ludzi, którzy wpłacają do banku pieniądze. Urządzenie to urządzenie ale jeśli są potwierdzenia wpłaty i one są widoczne w rejestrze urządzenia to natychmiastowo powinny być pieniądze już na moim koncie. Termin rozpatrzenia to 06.01.2020 uważam, że jeśli po tym terminie nie znajdą się na moim koncie pieniądze to mam sprawę zgłosić na policję? Bo innego wyjścia nie ma skoro bank przywłaszcza mi pieniądze. Jestem cierpliwy ale takie rzeczy załatwia się z dnia na dzień. Ludzie, którzy do was wpłacają pieniądze często i gęsto wpłacają swoje jedyne pieniądze, które są potrzebne na cito np. na rachunki. Prosiłbym o refleksję nad tym tematem i przekazanie do osób odpowiedzialnych za taki stan rzeczy.
Pozdrawiam.
01-01-2020 19:17 | Edytowano: 01-01-2020 19:18
Może być konieczność fizycznego sprawdzenia wprowadzonych banknotów:
- czy są autentyczne
- czy nie są podarte
- czy nie są zamazane
automat nie jest w 100% dokładny. Może nawet czytnik(i) w tym dały błąd (którego wpłacający nie może zobaczyć). Powodów może być wiele.
może być też konieczność przeliczenia stanu "posiadania" wpłatomatu.
Bank nie przywłaszczył pieniędzy - to po pierwsze. Po drugie - regulaminy są wiążące. Trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji, musi zostać zrealizowana cała wymagana procedura.
Warto podać adres wpłatomatu. Podałeś godzinę dokładną ale adres byłby też niezmiernie istotny dla innych.
Michał Straus Faraon24
02-01-2020 22:08 | Edytowano: 02-01-2020 22:11
@ErnestRubaj Czas rozpatrzenia reklamacji, jaki otrzymałeś- jest maksymalnym.
Staramy się, aby sprawę rozwiązać jak najszybciej.
Przekazaliśmy te informacje do odpowiedniego zespołu.
Czy otrzymałeś wiadomość w swojej sprawie?
Mam JDG i zastanawiam się, czy w ramach Polskiej Bezgotówkowej mogę dostać terminal, czy to raczej dla większych firm?
11-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |