Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat anulowana transakcja - gotówka została wciągnięta do wpłatomatu

Dzień Dobry,

 

W dniu wczorajszym o godzinie 16:09 robiłem wpłatę suma 700 zł. Wszystko szło zgodnie z instrukcjami na ekranie wpłatomatu. Wpłatomat przeliczył pieniądze suma się zgadzała zweryfikował autentyczność gotówki. Po przejściu do operacji wpłaty, wpłatomat stwierdził, że anuluję transakcję. Wyświetlił się napis anulowano transakcje po chwili wypluł potwierdzenie wpłaty i kartę. Zadzwoniłem na infolinię gdzie zgłosiłem problem i otrzymałem informację, że muszę czekać na swoje pieniądze nr reklamacji to 021941/122019 i oczywiście 7 dni na rozpatrzenie sytuacji. Ze względu na to, że przeczytałem tutaj kilkanaście postów na temat tego, że takie sprawy są przedłużane. To jest kpina z ludzi, którzy wpłacają do banku pieniądze. Urządzenie to urządzenie ale jeśli są potwierdzenia wpłaty i one są widoczne w rejestrze urządzenia to natychmiastowo powinny być pieniądze już na moim koncie. Termin rozpatrzenia to 06.01.2020 uważam, że jeśli po tym terminie nie znajdą się na moim koncie pieniądze to mam sprawę zgłosić na policję? Bo innego wyjścia nie ma skoro bank przywłaszcza mi pieniądze. Jestem cierpliwy ale takie rzeczy załatwia się z dnia na dzień. Ludzie, którzy do was wpłacają pieniądze często i gęsto wpłacają swoje jedyne pieniądze, które są potrzebne na cito np. na rachunki. Prosiłbym o refleksję nad tym tematem i przekazanie do osób odpowiedzialnych za taki stan rzeczy. 

Pozdrawiam. 

Odpowiedz
0 Lajków
ErnestRubaj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
31-12-2019
Wiadomość 1 z 3 (6 956 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat anulowana transakcja - gotówka została wciągnięta do wpłatomatu

[ Edytowane ]

Może być konieczność fizycznego sprawdzenia wprowadzonych banknotów:
- czy są autentyczne
- czy nie są podarte
- czy nie są zamazane

automat nie jest w 100% dokładny. Może nawet czytnik(i) w tym dały błąd (którego wpłacający nie może zobaczyć). Powodów może być wiele.

może być też konieczność przeliczenia stanu "posiadania" wpłatomatu.

Bank nie przywłaszczył pieniędzy - to po pierwsze. Po drugie - regulaminy są wiążące. Trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji, musi zostać zrealizowana cała wymagana procedura.

Warto podać adres wpłatomatu. Podałeś godzinę dokładną ale adres byłby też niezmiernie istotny dla innych.

Michał Straus Faraon24

Odpowiedz
0 Lajków
Faraon24
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
5
30-12-2019
Wiadomość 2 z 3 (6 899 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat anulowana transakcja - gotówka została wciągnięta do wpłatomatu

[ Edytowane ]

@ErnestRubaj Czas rozpatrzenia reklamacji, jaki otrzymałeś- jest maksymalnym.
Staramy się, aby sprawę rozwiązać jak najszybciej.
Przekazaliśmy te informacje do odpowiedniego zespołu.
Czy otrzymałeś wiadomość w swojej sprawie?

 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 3 z 3 (6 841 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane / partial password

Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h

...

18-11-2025
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy